آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۵) پوشش مناسب
 
همیشه البسه مناسب حرف اول و اخر را میزند کلاه کیف کفش و حتی ساسپاندر و یا کمربند اینها هم نقش خود را بصورت خودکار ایفا می کنند بیاد داشته باشید حداکثر ۵ تا ۷ ثانیه زمان دارید تا یک حس خوب را القائ کنید وبیاد داشته باشید که انتخاب خوب یک لباس شایسته که برازنده قامت شما باشد کمک بسزائی می‌کند تا با مخاطب خود به سرعت ارتباط برقرار کنید. قبل از حضور در محل سخنرانی، نظر دیگران را در رابطه با نحوه انتخاب لباس و نیز تناسب مدل و رنگ آن با مناسبت مربوطه  هم جویا شوید. مطمئن شوید که همه چیز درست است دکمه های لباس و… بخاطر می اورم که در یک سخنرانی بزرگ کت  من پاره شده بود ویکی از دوستان مرا دقیقا لحظاتی قبل از سخنرانیم متوجه کرد  و من هم مجبور شدم با چسب مایع انرا بچسبانم و در تمام طول مدت سخنرانی دستم به لباسم بند بود و تمرکزی نداشتم شاید آن بدترین خاطره یک سخنرانی بدون تمرکز و تلخ برای من بود.مطالبی که پیش روی شما است بر اساس ۲۰ ساله تجربه تدریس و سخنرانی در محافل گوناگون درکشور بنا نهاده شده است مطلبی که عنوان شد و مشکلات بوجود اموده از رایج ترین این مسائل است.
 

۶) صدایی مانگار و تاثیر گذار و رسا خلق کنید
 
 هرچند رعایت موارد فوق می تواند به شما تا بیش از ۶۰% در افزایش جذب مخاطب کمک کند اما هنوز تا رسیدن به یک حرفه ای خاص و تاثیر گذار فاصله دارید
آهنگ و لحن کلام  و صدایی رسا و گیرا که با تمرین و البته جنس صدای خدادادی رابطه کاملا مستقیمی دار نقش مهم و تاثیر گذاری دارد و بارها دیده ام صدای جذاب و گیرا و رسای سخنران مرا بسیار تحت تاثیر قرار داده است پیوسته به یاد داشته باشید با تمرین کردن و اضافه کردن کمی چاشنی  احساس و انرژی و استفاده از تحریر در صدای خودت تن صدای احساسی و هیجانی و سکوت های متعدد بجای اومــــــــــــــــــــــم و مــن مــــــــن مـــــن و در نهایت تکنیکهای ضبط و بازشنوی صدای ذخیره شد و تکرار و تحلیل ان توسط اساتید فن شما را ….. آری شما دوست عزیز شما را در پایان یک سخنرانی با صدای دست زدن ناگهانی مخاطب روبرو خواهد کرد مخاطبی که فریاد میزند  تو اخرشی….. این را تضمین میکنم
 

۷)  یک اجرای شاد و منحصر به فرد
 
 
من در همه سخنرانیهایم از ترفند یک اجرای زنده و شاد استفاده میکنم تا کنون ظرف بیست سال گذشته بیش از هزار سخنرانی کوتاه و بلند داشته ام که برخی موفق و برخی کاملا ناموفق بوده اند چراکه سالها بعد تازه فهمیده ام در یک سخنرانی هرچقدر بیشتر از تکنیکهای شاد و با روح استفاده کنیم سخنران توان مند و موفقی خواهیم بود و البته واضح است که هدف من از این جملات به هیچ عنوان
 شوخی نیست که نقش یک چارلز چاپلین را روی سن بازی کنید. نه هرگز بلکه به این وسیله باید فضایی با نشاط و پر از احساس و بدور از هر تشنجی را بوجود بیاورید و حتی با مخاطب خود شوخی کنید.
 شوخی را با تمسخر اشتباه نکنید . به خاطر داشته باشید شما در مقام یک سخنران حرفه ای هرگز حق ندارید  گویشها و اقوام گوناگون را موضوع شوخی خود قرار دهید و همیشه این نکته کلیدی را از من به یادگار در ذهن خود داشته باشید که تنها وجه تمایز یک سخنرانی معمولی و یک سخنرانی عالی این است که چگونه این تکنیکهارا به کار ببرید و در تکرار و پررنگ نشان دادن انها چقدر حساب شده عمل کنید.
 

 
۸) مدیریت استرس و اضطراب
 
من به عنوان یک سخنران حرفه ای به شما تضمین می دهم که هنوز هراس و استرس در ابتدای سخنرانیهایم گریبان مرا میگیرد و این در حالی است که من یک متخصص کارآزموده و صاحب سبک هستم اما مشکل کجاست و چرا؟
شما حق ندارید مثل یک دیکتاتور وحشی اضطراب خود را سرکوب کنید شما باید آنرا مهار و مدیریت کنید یک نفس عمیق و یک بیت شعر و یا یک نقل قول مرتبط یا یک حدیث زیبا می تواند راهگشای استراتژیک شما باشد من همیشه قبل از سخنرانی یک استراحت کوتاه و یک دوش اب گرم توصیه میکنم هر گز بدون دوش گرفتن به بالای سن پانگذارید و قبل از ایراد سخنرانی چند دقیقه نرمش سبک و نفس عمیق چاشنی برنامه هایتان کنید و بیاد داشته باشید استرس و اضطراب را به سمت هیجان بیشتر در ایراد سخنرانی سوق دهید و این لذت بیشتری را نصیب مستمع میکند  سخنرانی در جمع های کوچک خانوادگی تا… همه و همه مهارتهایی هستند که شما می‌توانید آن را با تمرین و ممارست در زمانی کوتاه بیاموزید و از ان کاملا لذت ببرید
 
 
۹) همیشه پای مخاطب را به سخنرانی باز کنید
 
همیشه باید مخاطب در سخنرانی سهیم و دخیل باشد و همچنین نباید سخنران حس یک طرفه را به مستمع خود القائ کندباید فقط  با پرسیدن چند سوال کوتاه ، صحبت مستقیم و علاقه‌مند کردن مخاطبان، آنان را در سخنرانی درگیر کنیم.
این کار چند سود مهم برای ما در بر خواهد داشت اول که مستمع نمیخوابد و دوم باعث می‌شود با مخاطب خود یک ارتباط صمیمی و راحت برقرار کنیم ونکته بعدی علاقه و حتی میزان سواد مستمع را بسنجیم و حتی میزان شرکت کردن افراد حاظر و میزان مشارکت انها و….
با استفاده از جملاتی فوق العاده و جذاب در ابتدای کار، عکس، نقشه یا بخش‌هایی از یک مستند معروف یا… و یا اشاره به یک شیء ملموس انهارا درگیر کنیم ، و یا در نهایت با درخواست کمک از خود حضار، آنها را در بحث خود بصورت ملموس وارد کنیم.

پیوسته این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که هیچ چیز و هیچکس و هیچ رفتار و گفتار و پنداری آنگونه که به نظر می رسد نیست. برگرفته از کتاب زبان بدن ایرانی

منبع:mazyarmir.com

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی