آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

آیا تا به حال پیش آمده حرف‌هایی را که می‌شنوید، باور نکنید؟ یا اینکه در مراودات خود حس کنید چیزی غلط است و به درستی پیش نمی‌رود؟ یا اینکه در جایی گفته شد «بله» اما با حرکات سر و بدن پاسخ منفی برداشت کنید؟ به منشا اختلاف بین آنچه می‌شنوید یا می‌گویید با آنچه استنباط می‌شود، ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن اطلاق می‌شود. با بالا بردن شناخت خود از علائم و نشانه‌های زبان بدن، نه تنها اطرافیان خود را بهتر درک خواهید کرد بلکه ارتباط بهتری با آنان خواهید داشت. گاهی حرکات، رفتارها یا تغییرات در چهره که می‌تواند ظریف و نامحسوس یا بسیار مشهود باشد، مبین آن چیزی است که در ذهن ما می‌چرخد. بنابراین در جهت ارتباط موثرتر، باید آگاهی خود را نسبت به این موضوعات ارتقا بخشید. در این مقاله به برخی از نشانه‌های زبان بدن اشاره شده است.

 negotiation-khooyeh-1

تاثیر اولیه و اعتماد به نفس: اولین باری که همکار جدید خود را دیدید یا آخرین باری که به یک سخنرانی گوش دادید را به یاد آورید. این رویدادها چه تاثیری بر شما گذاشت؟ آیا طرف مقابلتان اعتماد به نفس داشت؟ علاقه‌ای به ایجاد ارتباط با او داشتید؟ آیا توانست شما را در مورد موضوع مورد بحث متقاعد کند؟ آیا محکم گام بر می‌داشت و تماس چشمی برقرار می‌کرد یا اینکه حرکاتش نشان‌دهنده سستی و پریشانی بود؟  در یک تعامل اجتماعی و تجاری نه تنها به موارد فوق، بلکه باید به مواردی چون حالات صورت، حرکات و نحوه استقرار بدن نیز دقت کرد. با مطالعه برخی از نشانه‌ها، می‌توان تا حد زیادی به میزان اعتماد به نفس طرف مقابل پی برد. نوعا این علائم و اشارات شامل این موارد است:

• حالت ایستادن: راست ایستادن و شانه‌ها به عقب تمایل داشته باشند.

• تماس چشمی: چشم‌ها ثابت و خنده‌ای بر صورت باشد.

• حالت‌های دستان و بازوها: حرکات آنها تحت کنترل و حساب شده باشد.

• نحوه صحبت کردن: آرام و شمرده سخن بگویند.

• آوای صدا: متوسط باشد.

جلسات مهم و حالت تدافعی حضار: در دنیای آرمانی، وقتی یک نفر صحبت می‌کند، همه با رویی گشوده و با صبر و حوصله به سخنانش گوش می‌دهند و این گونه مذاکرات و جلسات به خوبی خاتمه می‌یابد. اما در دنیای واقعی مساله جور دیگری است. در بسیاری از مواقع، طرفین مذاکره به یکدیگر توجهی ندارند. برخی از نشانه‌هایی که نشان می‌دهد طرف مقابلتان توجهی به حرف‌های شما ندارد یا اینکه در قبال سخنان شما حالت تدافعی به خود گرفته است به شرح زیر است: دستان و بازوان در کنار بدن جمع می‌شود؛ چهره در هم می‌رود؛ طرف مقابل دست به سینه می‌شود؛ چشمان بسته یا مغموم می‌شود. هنگام مشاهده این علائم، موضوع یا حالت سخنرانی خود را عوض کنید تا شنونده از فشار صحبت‌های شما خارج شده و از حالت تدافعی در آید. زمانی که شما شنونده هستید و در قبال سخنان، حالت تدافعی به خود گرفته‌اید، به حالات بدن خود توجه کنید. اگر حالات شما مانند آنچه مطالب فوق بود، حالات خود را تغییر دهید تا بهتر بتوانید به صحبت‌ها گوش دهید.

کار گروهی و ناخشنودی اعضا: گاهی پیش می‌آید که هنگام سخنرانی حس می‌کنید کسی به شما گوش نمی‌دهد و حرف‌های شما خریدار ندارد. مسلما همه سخنرانان هنگام ارائه موضوعی دوست دارند تمامی حاضران با علاقه درگیر صحبت‌های آنها شوند؛ اما عملا این اتفاق نمی‌افتد. هنگامی که نشانه‌های بی‌حوصلگی حضار را به درستی تشخیص دهید، می‌توانید اقدامات صحیح را برای جلب نظر مخاطب به عمل آورید. این نشانه‌ها شامل موارد زیر است: سرها رو به پایین است؛ چشم‌ها بی‌رمق یا به جای دیگری خیره است؛ دست‌ها در جیب است یا با خودکاری بازی می‌کند؛ روی کاغذ مطلبی می‌نویسد یا اینکه خط خطی می‌کند؛ در صندلی خود فرو می‌رود. با دریافت نشانه‌های فوق، می‌توان به این نتیجه رسید که مخاطب زیاد به حرف‌های شما گوش نمی‌دهد و باید اقدامی انجام داد تا شنونده دوباره جذب سخنان شما شود، مانند پرسیدن یک سوال از طرف مقابل.

دروغ گفتن: یکی از قابلیت‌های مهم شناخت نشانه‌های ارتباط غیر کلامی، راست و دروغ صحبت‌های طرف مقابل است. برخی از نشانه‌های عمومی که شخص دروغگو از خود بروز می‌دهد عبارت است از ارتباط چشمی برقرار نمی‌شود؛ یا چشمان با حرکت سریع این سو و آن سو می‌رود و همچنین مردمک چشم تنگ می‌شود؛ بدن خود را از شما بر می‌گرداند و حرکات به صورت غیرمعمول و غیرطبیعی می‌شود؛ تنفس سریع‌تر انجام می‌شود؛ رنگ چهره و گردن قرمز می‌شود؛ تعریق بیشتر می‌شود؛ آوای صدا تغییر کرده، گوینده لکنت می‌گیرد و خرخر می‌کند. به یاد داشته باشید این علائم در افراد مختلف، متفاوت است. حتی اگر نشانه‌های فوق را در فردی مشاهده کردید نباید به سرعت نتیجه بگیرید که او دروغ می‌گوید، زیرا بسیاری از این نشانه‌ها، با نشانه‌های استرس مشترک است. با مشاهده این علائم تنها به احتمال دروغ پی می‌بریم؛ بنابراین با پرسش چند سوال هوشمندانه می‌توانیم یقین خود را نسبت به وجود یا نبود دروغ افزایش دهیم.

مذاکره و مصاحبه و واکنش‌ها: هنگامی که با یک پرسش مواجه می‌شوید چه عکس‌العملی دارید؟ آیا خیلی سریع به پرسش پاسخ می‌دهید یا اینکه قدری روی سوال تامل کرده تا جواب مناسبی دهید؟ بهتر است که قبل از پاسخ به پرسش‌ها قدری بیشتر فکر کنید و این حالت خود را به اطرافیان خود القا کنید. علائم زیر نشان‌دهنده ارزیابی سوالات است: چشمان به اطراف می‌چرخد و هنگام پاسخگویی روی فرد مقابل تمرکز می‌کند؛ انگشتان چانه را نوازش می‌کند؛ دستان زیر گونه‌ها است؛ سر قدری کج شده و چشمان رو به بالا می‌رود.

یک الگو، مناسب همه نیست: همان‌طور که گفته شد، هر فرد رفتاری منحصر به خود دارد و نشانه‌های گفته شده در این مقاله برای همه صادق نیست، زیرا ساختار شخصیتی هر فرد بر تجارب گذشته وی و همچنین فرهنگ جغرافیایی او استوار است و این امر سبب تفاوت‌های زیادی بین افراد می‌شود. با در نظر گرفتن این تفاوت‌ها می‌توانید از زبان بدن‌های ارائه شده، نتایج درست بگیرید. یکی از روش‌های مناسب برای شناخت بهتر افراد، پرسیدن سوالات درست از فرد است.

مترجم: پیام محجوبی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی