آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه


مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره توسط استاد علی خویه
1-    برگزاری بیش از 50 ساعت در ماه و بیش از 30000 نفر ساعت دوره اصول و فنون مذاکره در دانشگاه های موسسات و بنگاه های اقتصادی خصوصی دولتی ملی و بین المللی از سال 1385 تا کنون
2-    دوره اصول و فنون مذاکرات در سطح ایران برای شرکت توف نورد، پیشگامان و .... از سال 1388 تا کنون
3-    کارگاه کاربردی اصول و فنون مذاکره برای کارکنان شرکت سایپا، ایران خودرو، مدیران خودرو، کرمان خودرو و ...- استاد علی خویه – سال 90
4-    دوره اصول و فنون مذاکره فروش برای کارکنان شرکت به پخش 1389 استاد علی خویه
5-    کارگاه فنون مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک کشاورزی 1390 استاد علی خویه
6-    دوره بلند مدت اصول و فنون مذاکره برای کارکنان کانون های تبلیغات 1391 استاد علی خویه
7-    کارگاه اصول و فنون مذاکره حرفه ای برای مدیران مطبوعات 1391 استاد علی خویه
8-    کارگاه تاکتیک های مذاکره ویژه مدیران شرکت دیده بان گستر 1387 استاد علی خویه
9-    کارگاه تکنیک های مذاکره حرفه ای در یزد استاد علی خویه
10-کارگاه کاربردی اجرایی اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و اثربخش در استان ها  و شهرهای یزد کرمان اصفهان قم تبریز ارومیه اهواز زاهدان ساری رشت کرج بوشهر و .... استاد علی خویه
11-برگزاری دوره کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکره نوین برای کارکنان بانک های مختلف د رسطح ایران استاد علی خویه
12-دوره اصول و فنون مذاکره حرفه ای ویژه کارکنان رسالت 1392 استاد علی خویه
13-مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات شرکت توف نورد آلمان استاد علی خویه
14-دوره اصول و فنون مذاکرات د ر نمایشگاه های بین المللی 1387 استاد علی خویه
15-دوره اصول و فنون مذاکرات حرفه ای برای  کارکنان وزارت کشاورزی 1390 استاد علی خویه
16-دوره اصول و فنون مذاکرات در فروش مستقیم ویژه فروشندگان و سرپرستان فروش شرکت های گلرنگ، کاله، البرز، هجرت، داروپخش، پگاه، به پخش، سراسری، گلپخش، بیک، ایسودا، ایدین، مینو قاسم ایران،  و .... از سال 1386 تا کنون استاد علی خویه
17-کارگاه اصول و فنون مذاکره در بازاریابی خدمات ویژه مدیران شعب بانک ملت از سال 1389 تا 1391 استاد علی خویه
18-  [ ۱۳٩٢/۳/۱٠ ] [ ٢:٢۸ ‎ق.ظ ] [ مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی ] نظرات (0) برگزاری دوره اصول وفنون مذاکرات برای اصحاب رسانه
برگزاری دوره اصول وفنون مذاکرات برای اصحاب رسانه توسط استاد علی خویه
www. [ ۱۳٩٢/۳/۱٠ ] [ ٢:٠۸ ‎ق.ظ ] [ مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی ] نظرات (0) تدریس اصول و فنون مذاکره تدریس اصول و فنون مذاکره
تدریس دوره اصول و فنون مذاکره و کارگاه مذاکره اثربخش برای کارکنان بانک رسالت وسط استاد علی خویه
برگزاری کارگاه آموزشی اصول و فنون مذاکرات برای مدیران شعب بانک های مختلف توسط استاد علی خویه
 
  برچسب‌ها: مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره تو [ پنجشنبه هجدهم اردیبهشت 1393 ] [ 13:37 ] [ مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات ] نظر بدهید مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنی 800x600
 
 
کارگاه آموزشی:
 
مهارت های پاسخگویی و ارتباط تلفنی،
مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنی
مدرس : استاد علی خویه
09122991608
    استفاده از متدولوژی های مدرن و به روز دنیا   مشتریان ما:
 
 
      وزارت صنعت، معدن و تجارت
      وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (تأمین اجتماعی)
      شرکت فولاد مبارکه اصفهان
      شرکت فولاد خوزستان
      شرکت ذوب آهن اصفهان
      شهرداری تهران
      سازمان بورس و اوراق بهادار
      شرکت پارس خودرو
      شرکت مهندسی مشاور مهاب قدس
      بانک مرکزی
      بانک ملت
      بانک تجارت
      بانک کشاورزی
      بانک سپه
      بانک پاسارگاد
      بانک سرمایه
      مؤسسه مالی و اعتباری عسکریه
 
      مؤسسه مالی و اعتباری مهر
      مؤسسه مالی و اعتباری ثامن الائمه
      شرکت طرح و اندیشه بهساز ملت
      شرکت توزیع دارو پخش
      شرکت فراب
      شرکت ناردیس
      گروه شرکت های پارس آنلاین
      شرکت مبین نت
      شرکت رهنما
      شرکت مدیا موتورز
      شرکت افزار پرداز رمیس
      شرکت حمل و نقل بین المللی سیرود شبکه
      شرکت سبلان پارت
      شرکت بهین مشاوران آتیه ساز مدیریت
      مؤسسه پویشگران عرصه سوم
      شرکت یارا
      شرکت داروسازی دکتر عبیدی
      شرکت فرا جراح طب
 
 
تکنیک ها ی مذاکره، بازاریابی و فروش تلفنی
  سرفـصل های اصلی این دوره آموزشی
 
ارتقای اطلاعات و دانش کاربردی
    مفهوم ارتباطات، پاسخگویی،مذاکره و بازاریابی تلفنی
    اصول استفاده از تلفن در بازاریابی، مذاکره، ارتباطات و فروش
    اصول بازاریابی و مذاکره تلفنی
 
ارتقای بینش و نگرش
    مدیریت تلفن
    نگرش و بینش بازاریابی تلفنی
    تفکر و بینش استفاده از تلفن در بازاریابی
    بینش و نگرش ارتباطات مذاکره و  فروش تلفنی
ارتقای مهارت و فن تکنیکی
    مهارت پاسخگویی به تلفن
    مهارت مدیریت تلفن
    تکنیک گرفتن اطلاعات
    تکنیک پاسخگویی به تلفن
    تکنیک کار با تلفن
    تکنیک سفارش گیری تلفنی
    تکنیک مذاکره تلفنی
    تکنیک درخواست تلفنی
    تکنیک مدیریت زمان در  بازاریابی تلفنی
    تکنیک ارائه مؤثر تلفنی
    تکنیک های رفتاری در بازاریابی تلفنی
    تکنیک کار با تلفن ثابت در فروش و بازاریابی
    تکنیک تهیه چک لیست های بازاریابی تلفنی  
    زبان بدن در بازاریابی تلفنی
    تکنیک تعامل با مشتریان در  فروش و بازاریابی تلفنی (صدور دستور، پاسخ به نظرات، درخواستها و اعتراضات ،گزارش دهی، دستورپذیری، ارائه ایده، نظر و پیشنهاد)
  مخـاطبین و مدت دوره
   
مدت دوره:
 16  ساعت ( دو روزه)
 
 
 رزومـه مدرس
 
مشخصات فردی و سوابق تحصیلی و کاری
   مهندس علی خویه
    سخنران و مدرس دانشگاه، مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات
    مولف و مترجم بیش از 12 عنوان کتاب تخصصی، مرجع و کاربردی در زمینه مدیریت، ارتباطات، بازاریابی، برند، فروش و تبلیغات و تالیف، ترجمه و چاپ بیش از صد ها عنوان مقاله تخصصی( دو کتاب از کتاب های مورد نظر به عنوان منبع تدریس در دانشگاه های ایران معرفی و مورد استفاده می باشد)
    مهمان، کارشناس و مجری برخی از برنامه های صدا و سیما و عضو هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغات و بازاریابی  
    ارایه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی کاربردی و اجرایی، ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی و انجام بیش از صدها پروژه تحقیقاتی و اجرایی در سازمانها، شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی در سراسر ایران و خارج از ایران در زمینه تخصصی بازاریابی، مدیریت، فروش، تبلیغات و برند
    سخنرانی در بیش از صدها سمینار ملی و بین المللی و سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف
    دارای بیش از 13سال سابقه  اجرایی  در بخش های تولیدی، خدماتی، صنعتی و بازرگانی در سمت های ویزیتوری، فروشندگی، بازاریابی، معاونت و  مدیر بازرگانی، مدیر فروش و مدیر اجرایی و مدیر تحقیق و توسعه، مدیرعامل و عضو هیات مدیره در شرکت های مختلف و دارای سابقه ی همکاریهای مختلف تخصصی با برندهای معتبر ملی و بین المللی
    عضو انجمن های ملی و بین المللی همچون انجمن صنفی تبلیغات ایران، انجمن نویسندگان ایران، سخنرانان حرفه ای، عضو 1to1media، عضو WARC، عضو DSEI، عضو ESOMAR، انجمن روابط عمومی ایران، انجمن تبلیغات و بازاریابی دانشگاه تهران و...
    مشاور، محقق، مولف و مجری برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش و تبلیغات ارتباطات خلاقیت
    مهمان و کارشناس برنامه های اقتصادی صدا و سیما
    تدوین و اجرای بیش از ده ها برنامه و کمپین بازاریابی ارتباطات فروش تبلیغات و خلاقیت     
    تدوین کننده سبک ها و مکتب های تبلیغات برای اولین بار در تبلیغات
    سخنرانی و ارایه سمینارهای مختلف  و مرتبط با بازاریابی فروش و تبلیغات و ارتباطات و خلاقیت
    عضور هیات تحریریه نشریات اقتصادی، تبلیغاتی و بازاریابی مانند مهندسی تبلیغات، دانش تبلیغات، مدیریت بازاریابی و تبلیغات و .... 
    ثبت دو اختراع
    مشاور بازاریابی و تبلیغات شرکت های معتبر ایرانی و خارجی
     تولید کننده و مجری نرم افزارهای آموزشی در حوزه بازاریابی فروش ارتباطات تبلیغات خلاقیت
 
برخی از شرکت ها و برندهای افتخار مشاوره تحقیق آموزش و امور اجرایی  با آنها:
گروه صنعتی مپنا، گلستان، هیوندای، آلفا رومئو، بیگ بیر، ایستک، ....نوکیا- سامسونگ- کاله- پگاه- البرزدارو- همراه اول- سونی- سبحان دارو، دادانشگاه آزاد- دانشگاه تربیت مدرس- دانشکده کارآفرینی- سازمان فنی و حرفه ای- شرکت پاکنام- هیوندای- هیتاچی- بانک ملت - بانک تجارت -بانک صادرات - بانک پاسارگاد- سونی اریکسون- بیمه البرز- بیمه دانا- تولید دارو-نازبو-پرمیت- بیمه پاسارگاد- به پخش، بستنی میهن- پخش هجرت- پخش سراسری- روزنامه های همشهری ایران دنیای اقتصاد - مجله های مدیریت بازاریابی تدبیر گزیده مدیریت تبلیغات مهندسی تبلیغات - شهرداری مناطق مختلف- مراکز کارآفرینی- جهان الکترونیک- ان بی ای- مهنام- تولی پرس- دانشگاه مازندران سمنان یزد و....- فرش مشهد - مرکز توسعه کارآفرینی - پرشیا مدیا- ایران خودرو- سایپا- بهمن- ال جی مادیران و..... هواپیمایی آسمان ایران ایر و ... دانشگاه های سراسر ایران- پتروشیمی اراک- گل گهر- ذوب آهن اصفهان- پرژک- مینو- Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
  برچسب‌ها: مذاکره, بازاریابی و فروش تلفنی, تکنیک ها ی مذاکره [ پنجشنبه هجدهم اردیبهشت 1393 ] [ 13:36 ] [ مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات ] نظر بدهید مطالب ارائه شده درجلسه تربیت ویزیتور حرفه ای مدرس : استاد علی خویه
مطالب ارائه شده درجلسه تربیت ویزیتور حرفه ای
مدرس : استاد علی خویه
  ادامه مطلب [ پنجشنبه هجدهم اردیبهشت 1393 ] [ 13:31 ] [ مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات ] نظر بدهید اصول وفنون مذاکرات تجاری حرفه ای اصول و فنون مذاکرات بازرگانی پیشرفته مذاکره و چانه زنی در عمل استاد
 
 
اصطلاحات و مفاهیم پایه در مذاکره و چانه زنی برای جلب حمایت از برنامه های
مذاکره (Negotiation)
  مشورت و گفتگو با افراد برای رسیدن به توافق درباره برخی موضوعات را مذاکره می گویند. فعالان عرصه  در اغلب موارد به عنوان مذاکره کننده عمل می کنند و بسیاری از تصمیمات در حوزه  از طریق مذاکره اتخاذ می شود. آنچه در مذاکره مدنظر است رسیدن به توافقی است که در آن منافع دو طرف حاصل شده باشد و به عبارت دیگر پیامد آن برد- برد باشد.
  دو نوع کلی مذاکره وجود دارد که در نوع آرام ((Soft آن، مذاکره کننده برای رسیدن به مصالحه با طرف مقابل، هوشیارانه از تعارض و کشمکش اجتناب می کند و یا درصدد حل تعارض برمی آید. در حالی که در مذاکره نوع محکم  (Hard)، مذاکره کننده حتی ممکن است برای رسیدن به هدف خویش به روابط شخصی خود با سایرین لطمه وارد سازد و تعارض و کشمکش را به عنوان وسیله ای برای رسیدن به موفقیت ببیند. اغلب موارد این نوع استراتژی های مذاکره ممکن است افراد را ناراضی، خسته و حتی دشمن یکدیگر کند.
 
انواع شیوه های مذاکره
1- رقابت کننده (Competitor): در این شیوه، مذاکره کننده تمایل دارد که باجرات، غیر همکاری کننده و تسلیم نشدنی باشد. این شیوه از مذاکره می تواند در موقعیت هایی موثر باشد که موقعیت مذاکره قوی دارید. باید توجه داشت که اگر این شیوه به طور مناسب استفاده نشود می تواند منجر به بروز تنش و عدم اعتماد خواهد شد.
2- همکاری کننده (Collaborator): در شیوه مذاکره همکاری کننده، از زمان و انرژی صرف شده توسط دو طرف برای رسیدن به زمینه های مشترک استفاده می شود و در عین حال جرات هم وجود دارد. این شیوه به ویژه وقتی که قصد برقراری روابط خوب دارید، ایده آل است.
3- مصالحه جویانه (Compromiser): در این نوع مذاکره همکاری و جرات هر دو وجود دارد ولی این دو وجه نسبت به شیوه همکاری کننده خیلی پررنگ نیست.
4- راضی کننده (Pleaser): در این نوع مذاکره اغلب برای افرادی خوب هستند که به آسانی تسلیم شده و عقب نشینی می کنند.این شیوه فقط هنگامی به صورت عامدانه استفاده می شود که یک طرف آماده و راضی برای سازگاری و تطابق با دیگران است. 5- اجتناب کننده (Avoider): در این شیوه هم جرات و هم همکاری ضعیف است و اغلب با کسانی سازگار است که امیدوار هستند که اگر از مشکل دور شوند از بین می رود. 800x600
Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
اصول وفنون مذاکرات تجاری حرفه ای
اصول و فنون مذاکرات بازرگانی پیشرفته
مذاکره و چانه زنی
در عمل
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه
مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی کاربردی و اجرایی مشاور مدیران عامل مطرح و برندهای برتر کشور برچسب‌ها: اصول وفنون مذاکرات تجاری حرفه ای اصول و فنون مذاکر [ پنجشنبه هجدهم اردیبهشت 1393 ] [ 13:29 ] [ مدرس دوره های اصول و فنون مذاکرات ] نظر بدهید اصول وفنون مذاکرات تجاری حرفه ای اصول و فنون مذاکرات بازرگانی پیشرفته 800x600
اصول وفنون مذاکرات تجاری حرفه ای
اصول و فنون مذاکرات بازرگانی پیشرفته
مذاکره و چانه زنی
در عمل
استاد علی خویه
مدرس دانشگاه
مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی کاربردی و اجرایی
مشاور مدیران عامل مطرح و برندهای برتر کشور
 
 
 
پرسش های پیش آزمون/ پس آزمون (Pretest/Posttest)
1-   ویژگی اصلی مذاکره (Negotiation) چیست؟
الف- رسیدن به توافقی که در آن منافع دو طرف حاصل شود
ب- تبادل اطلاعات مرتبط با موضوع برای اتخاذ تصمیم های مناسب
ج- قانع کردن طرف مقابل برای تغییر نظر خود و قبول نظر دیگری
د- آگاهی دو طرف از مواضع یکدیگر درباره موضوع
2-  کدام شیوه مذاکره را در شرایطی که موقعیت برتری دارید انتخاب می کنید؟
الف- رقابت کننده
ب- همکاری کننده
ج- راضی کننده
د- اجتناب کننده
3-کدام شیوه مذاکره ویژه شرایطی است که قصد برقراری روابط مطلوب با طرف مذاکره دارید؟
الف- رقابت کننده
ب- همکاری کننده
ج- راضی کننده
د- اجتناب کننده
4- مهمترین اصل در مذاکره چیست؟
الف- کنترل عواطف و احساسات خود
ب- تحلیل طرف مذاکره و شناسایی نقاط قوت و ضعف آنها
ج- پرهیز از دادن امتیاز بدون گرفتن امتیاز متقابل
د- پرهیز از حدس زدن درباره نظرات و دیدگاه های طرف مذاکره
5-  کدام مورد از جمله خطاهای رایج در مذاکره به شمار نمی رود؟
الف- تعیین اهداف مبهم و غیرشفاف
ب- آگاهی ناکافی از اهداف طرف مذاکره
ج- توجه ناکافی به علایق و نگرانی های طرف مذاکره
د- اختصاص زمان ناکافی برای مذاکره
  برچسب‌ها: مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره تو [ پنجشنبه هجدهم اردیبهشت 1393 ] [ 13:41 ] [ فهیمه احمدی ] [ نظر بدهید ] آموزش اصول و فنون مذاکره، مدرسه اصول و فنون مذاکره، باشگاه مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره، مدرسه اصول و فنون مذاکره، باشگاه مذاکره تکنیک ها تاکتیک ها اصول و فنون مذاکره حرفه ای و اثربخش مذاکرات خلاق، اصول و فنون مذاکرات حرفه ای و خلاق، مدرس مذاکرات خلاق نویسنده: مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی - ۱۳٩۳/٢/۱
مذاکرات خلاق، اصول  و فنون مذاکرات حرفه ای و خلاق، مدرس مذاکرات خلاق
خلاقیت در مذاکرات
اصول و فنون مذاکرات خلاق و اثربخش
اصول و فنون مذاکرات حرفه ای ادامه مطلب ... نظرات (0)     روانشناسی مذاکره روانشناسی فنون مذاکره روان شناسی ارتباط با مشتریان نویسنده: مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی - ۱۳٩۳/٢/۱
نام مدرس : علی خویه
جلسه اول : 28/11/92 ساعت 14
اسامی حاضران در جلسه:
 
روانشناسی مذاکره
روانشناسی فنون مذاکره
 
روان شناسی ارتباط با مشتریان
هدف چیست؟  ارائه بهترین خدمات به مشتریان
مشتری کیست ؟کجاست؟وچه نقشی دارد؟
مشتریان سرمایه های اصلی ما هستند و افرادی هستند که با آنها درارتباطیم و شناخت آنها بسیار اهمیت دارد.
لایه های ارتباط بامشتری:
اولین لایه و بهترین مشتریان ما خانواده هستند و کسانی که بسیار به ما نزدیکند و اهمیت آن در این است که اگر کسی توانایی برقراری ارتباط خوب با خانواده را داشته باشد توانایی برقراری ارتباط با مشتریان را خواهد داشت.
دومین لایه همکاران ما هستند و کسانی که روزها و ساعتها را درکنار آنها سپری میکنیم
سومین لایه مشتریان هستند وکسانی که از ما خرید میکنند,درک کردن مشتریان به ایجاد ارتباط موفق و دوسویه بسیار کمک میکند
       
 
 
 
 
 
درک کردن: توانایی تشخیص تفاوتها
سرمایه اصلی ارتباط عاطفی خوب برقرار کردن با مشتریان است و مشتری رفتار ما را میبیند و خرید انجام میدهد پس داشتن لبخند و روحیه انعطاف پذیری ضروری است.
 
مشتریان چگونه از دست میروند؟ 1٪ از بین میروند 3٪نقل مکان میکنند 5٪ازمکان دیگری خرید انجام میدهند 9٪به دلیل وضعیت رقابتی نامطلوب خودمان از بین میروند 14٪ به دلیل نارضایتی از دست میروند
تحقیقات علمی ثابت کرده است:
یک مشتری راضی خدمات و محصول و برن مارا به 4 نفر معرفی میکند اما یک مشتری ناراضی به 20 نفر
68٪ مشتریان به خاطر ارزشهای متمایزی که به آنها میدهیم از بین میروند
منظور از فروش ارزش بیشتر به مشتریان چیست؟
یعنی برقراری رفتار خوب با مشتری و ارائه ارزش و احترام و خلاقیت در فروش
 
6 نوع مشتری داریم: ·         راحت طلب ·         سرسخت و عادت گرا پولکی : مشتریانی که قیمت و تخفیف برایشان بسیار مهم است اجتماعی : مشتریانی که با آنها می توانیم به راحتی ارتباط برقرار کنیم تجربه گرا : مشتریانی که تجربه خرید و حس و خاطره خوب خریدقبلی آنها را وادار به خرید میکند اخلاقی : مشتریانی که تابع عقل و منطق و عدد و حساب و کتاب هستند ,رفتار عقلایی دارند و بیشترین جمعیت را تشکیل میدهند و تبلیغات برای این دسته از مشتریان بسیار موثر است.
  نظرات (0)     رام‌کردن مذاکره‌کننده سرسخت نویسنده: مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی - ۱۳٩۳/٢/۱ روش مذاکره مبتنی بر موضع‌گیری روش مذاکره مبتنی بر اصول روی منافع تمرکز کنید نه روی اصول برای تامین منافع متقابل حق انتخاب‌های متنوعی بیاندیشید اگر از شما قوی‌تر هستند چکار باید بکنید؟ اگر وارد بازی مذاکره نشوند و منتظر بازی از طرف شما بمانند چه باید بکنید؟ رام‌کردن مذاکره‌کننده سرسخت نظرات (0)     اصول و فنون مذاکرات تجاری تاکتیک مذاکره تکنیک مذاکره www. نویسنده: مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی - ۱۳٩۳/٢/۱ اصول و فنون مذاکرات تجاری تاکتیک مذاکره تکنیک مذاکره www. از  مدرسه بازاریابی و فروش   ارسال شده در ۱۹ خرداد ۱۳۹۲   اصول و فنون مذاکرات تجاری تاکتیک مذاکره تکنیک مذاکره www.   ۳۰۱ ۵   تکنیک های مذاکره (۱) فنون مذاکرات تجاری (۱) زبان بدن در مذاکرات (۱) مذاکره کردن (۱) اصول و فنون مذاکرات (۱) محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش (۱) روان شناسی مذاکره در بازاریابی (۱) negotiation (۱) negotiation skill (۱) انواع مذاکرات (۱) مدیریت مذاکرات تجاری (۱) مذاکرات تجاری حرفه ای (۱) فنون و مهارت های مذاکره (۱) روش های مذاکرات حرفه ای (۱) محتوای دوره اصول و فنون مذاکرات اثربخش مدرس علی خویه ۱ تعریف مذاکره و انواع آن اصول علمی و عملی مذاکره علل لزوم یادگیری و مهارت در علم، فن و هنر مذاکر نظرات (0)     آموزش در محل توسط گروه تخصصی نویسنده: مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی - ۱۳٩٢/٥/۱٧
آموزش در محل توسط گروه تخصصی G.MAS
www.gmas.ir
 
 متخصصین تربیتی وروانشناسان معتقدند،آموزش موثر حاصل ترکیب مدیریت خوب کلاس، سازماندهی، طراحی موثرو ویژگیهای شخصیتی مدرس است. در کلاس آموزشی هر یک از مخاطبان در محیط مثبت کلاسکه حمایت کننده، چالش برانگیز و پرورش دهنده ی اهداف آموزش است به آن اهداف نایلمی شود.
گروه تخصصی G.MAS که در عرصه آموزش تخصصی در کلیه ی زمینه های، مهندسی فروش،تبلیغات، برند، مشتری مداری، مدیریت بحران فروش،چیدمان و مدیریت فروشگاه، قیمتگذاری، بازاریابی ، خلاقیت و تریز ، مذاکره حرفه ای و  ........ فعالیت مستمر و پررنگ دارد، بنابردرخواست و تمایل مخاطبان عزیز، به دو صورت عمومی و اختصاصی دوره های آموزشی خود راارایه می دهد.
 
برخی از ویژگی ها و مزایای آموزش اختصاصی در محل
ویگوتسکی یکی از معروف ترین نظریه پردازان رشد شناختی معتقد است: "کنش متقابل میان یادگیرنده و محیط اجتماعی او اهمیت بسزاییدارد" هنگامی که آموزش در محیط سازمان، شرکت و یا فروشگاه شما صورت می گیرد، گروهتخصصی G.MAS با توجه بهشرایط شغلی و محیطی و نیازهای اختصاصی کسب و کار شما مطالب آموزشی را سازمان دهی و ارایه می کند. مشکلات سازمان  و محیط کاری شما ازنزدیک توسط گروه، شناسایی شده و سعی می شود مطالب آموزشی، اختصاصی و به صورتراهکارهای عملی مورد نیاز شما ارایه گردد.  یادگیرنده تمام مطالب آموزشی را با محیط سازمان،شرکت و یا فروشگاه خود تطبیق داده و به صورت ملموس و مصداقی مطالب را فرا می گیردکه این امر در فراگیری بهتر بسیار تاثیرگذار است. فراگیران، با توجه به شناخت محیط و مسایل محیط کاری خود، بر مطالب کنترل و حقاعمال نظر بیشتری دارند. آموزش در محیطی که برای یادگیرنده، آشنا و شناخته شده است، از میزان استرس وفشارروانی در هنگام فراگیری می کاهد. آموزش از مدیریت زمان بیشتری برخوردار خواهد بود.
 
بنابراین آموزش درمحیط، یکی از پیشنهادات گروه تخصصی G.MAS  است که می تواند کمک شایانی به شما مخاطبانگرانقدر ارایه دهد.
معرفی گروه تخصصی g.mas
گروه تخصصی مشاوره بازاریابی،  تحقیق،  آموزش و اجرایg.mas با مدیریت علی خویه ،مدرس دانشگاه، سخنران،مشاور، محقق و مجری سیستم ها و برنامه های مدیریت، بازاریابی، ارتباطات، تبلیغات،برند، خلاقیت تجارت و فروش ، شامل متخصصین روانشناسی، گرافیست و تیم حرفه ای اجرا، آموزش و مشاوره می باشد. این گروه تخصصی می تواند شرکت، سازمان و یا فروشگاه شما رادر ایجاد این تغییرات سودمند یاری رساند.
آقای علی خویه با بیش از 13سال تجربهاجرایی، مولف و مترجم 11کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللیمی باشد که تا کنون دارای پیشینه ی ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاههای آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی،همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور داخلی و بین المللی،ارایه بیش از صدها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و نیزسخنرانبرتر چندین سمینار مهم کشوری، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیم و  عضو هیات تحریریه نشریات مختلف می باشد.
تماس با گروه تخصصی g.mas:
09122991608
  برچسب‌ها: آموزش اصول و فنون مذاکره, مدرسه اصول و فنون مذاکره, باشگاه مذاکره [ دوشنبه یکم اردیبهشت 1393 ] [ 14:56 ] [ فهیمه احمدی ] [ نظر بدهید ] کارگاه و کلاس اصول و فنون مذاکرات اثربخش و ارتباطات اثربخش در شرکت شما کارگاه و کلاس اصول و فنون مذاکرات اثربخش و ارتباطات اثربخش در شرکت شما
تماس با ما: khoooyehali@gmail.comkhooyehali@yahoo.com09122991608............برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللیارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .................................................چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی 2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان ..............................................کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود++ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر [ ۱۳٩۳/٢/۱ ] [ ۱٢:۱٧ ‎ب.ظ ] [ مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی ] نظرات (0) روانشناسی مذاکره روانشناسی فنون مذاکره روان شناسی ارتباط با مشتریان
روانشناسی مذاکره
روانشناسی فنون مذاکره
 
نام مدرس : علی خویه
جلسه اول : 28/11/92 ساعت 14
اسامی حاضران در جلسه:
 
روانشناسی مذاکره
روانشناسی فنون مذاکره
 
روان شناسی ارتباط با مشتریان
هدف چیست؟  ارائه بهترین خدمات به مشتریان
مشتری کیست ؟کجاست؟وچه نقشی دارد؟
مشتریان سرمایه های اصلی ما هستند و افرادی هستند که با آنها درارتباطیم و شناخت آنها بسیار اهمیت دارد.
لایه های ارتباط بامشتری:
اولین لایه و بهترین مشتریان ما خانواده هستند و کسانی که بسیار به ما نزدیکند و اهمیت آن در این است که اگر کسی توانایی برقراری ارتباط خوب با خانواده را داشته باشد توانایی برقراری ارتباط با مشتریان را خواهد داشت.
دومین لایه همکاران ما هستند و کسانی که روزها و ساعتها را درکنار آنها سپری میکنیم
سومین لایه مشتریان هستند وکسانی که از ما خرید میکنند,درک کردن مشتریان به ایجاد ارتباط موفق و دوسویه بسیار کمک میکند
       
 
 
 
 
 
درک کردن: توانایی تشخیص تفاوتها
سرمایه اصلی ارتباط عاطفی خوب برقرار کردن با مشتریان است و مشتری رفتار ما را میبیند و خرید انجام میدهد پس داشتن لبخند و روحیه انعطاف پذیری ضروری است.
 
مشتریان چگونه از دست میروند؟ 1٪ از بین میروند 3٪نقل مکان میکنند 5٪ازمکان دیگری خرید انجام میدهند 9٪به دلیل وضعیت رقابتی نامطلوب خودمان از بین میروند 14٪ به دلیل نارضایتی از دست میروند
تحقیقات علمی ثابت کرده است:
یک مشتری راضی خدمات و محصول و برن مارا به 4 نفر معرفی میکند اما یک مشتری ناراضی به 20 نفر
68٪ مشتریان به خاطر ارزشهای متمایزی که به آنها میدهیم از بین میروند
منظور از فروش ارزش بیشتر به مشتریان چیست؟
یعنی برقراری رفتار خوب با مشتری و ارائه ارزش و احترام و خلاقیت در فروش
 
6 نوع مشتری داریم: ·         راحت طلب ·         سرسخت و عادت گرا پولکی : مشتریانی که قیمت و تخفیف برایشان بسیار مهم است اجتماعی : مشتریانی که با آنها می توانیم به راحتی ارتباط برقرار کنیم تجربه گرا : مشتریانی که تجربه خرید و حس و خاطره خوب خریدقبلی آنها را وادار به خرید میکند اخلاقی : مشتریانی که تابع عقل و منطق و عدد و حساب و کتاب هستند ,رفتار عقلایی دارند و بیشترین جمعیت را تشکیل میدهند و تبلیغات برای این دسته از مشتریان بسیار موثر است.
  [ ۱۳٩۳/٢/۱ ] [ ۱٢:۱٤ ‎ب.ظ ] [ مدرس و سخنران اصول و فنون مذاکره، مشاور و مدرس مذاکرات تجاری و بازرگانی ] نظرات (0)
  برچسب‌ها: کارگاه و کلاس اصول و فنون مذاکرات اثربخش و ارتباطا [ دوشنبه یکم اردیبهشت 1393 ] [ 14:55 ] [ فهیمه احمدی ] [ نظر بدهید ] مذاکرات تجاری n مدرس استاد خویه n www.khooyeh.com n khooyehali@yahoo.com        مذاکرات تجاری
n       مدرس استاد خویه
n       www.khooyeh.com
n       khooyehali@yahoo.com
n       09122991608
n       09372991608
n       سر فصل
  برچسب‌ها: مذاکرات تجاری n مدرس استاد خویه n ww, khooyeh, com n khooyehali@yahoo, com n 09122991608 n 09372991608 n ادامه مطلب

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی