آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱۲ مطلب در بهمن ۱۳۹۳ ثبت شده است

اصول و فنون مذاکره

«افشای خود »

تعریف: افشای خود فرآیندی است که از طریق آن شخصی به طور کلامی و غیر کلامی اطلاعاتی را در مورد خودش بصورت آگاهانه در اختیار شخص یا اشخاص دیگر که قبلاً از آنها بی خبر بوده اند، می گذارد.

 ویژگیهای افشای خود:

1-مرجع اصلی تمامی خود افشایی ها باید یک ضمیر شخصی باشد مثل من- مال من

2–خود افشائیها می تواند درباره حقایق یا درباره احساسات باشند در برخورد اول معمولاً افشای حقایق صورت می گیرد (نام – شغل محل اقامت) در برخوردهای طولانی تر یا در شرایطی که دو نفر احساس کنند همدیگررا دوباره نخواهند دید افشای احساسی نیز صورت می گیرد مثال: من موسیقی را دوست دارم

3-موضوع افشاها که می تواند درباره تجارب شخصی یا واکنش خود به تجارب دیگران باشد.

4-خود افشائیها می تواند در مورد گذشته، حال و آینده باشد.

اجزای خود افشایی:

1-ارزش: میزان مثبت یا منفی بودن افشاها برای افشاکننده و شنونده.در مرحله اول توسعه روابط، افشاها بیشتر مثبت است و افشاهای منفی پس از پیشرفت رابطه روی می دهد.

2-اطلاع دهندگی:منظور از اطلاع دهندگی، مقدار اطلاعاتی است که افشا کننده ارایه می دهد.خود افشایی ها را در دو بعد می توان بسنجد پهنه و عمق.هر چه عمق (یا صمیمیت) افشاها افزایش یابد، پهنه (یا تعداد) آنها کم خواهد بود.

 

3-تناسب:

هر افشایی باید با بافتی که در آن روی می دهد متناسب باشد.

شاخص های خود افشایی:

1-افرادی از پایگاههای پایین خود را برای افرادی دارای پایگاه بالا افشا می کنند مثال در میان گذاشتن مشکلات کارگران با سرپرستان خود

2-شنونده را غرق خود افشایی هامان نکنیم.

3- با نقش های تعامل کنندگان تناسب داشته باشد مثال:مسایلی که برای همسرتان بازگومی کنیم برای فرزندانمان فاش نمی کنیم.

4-با موقعیت هماهنگی داشته باشد.

4-انعطاف پذیری:

منظور توانایی فرد برای تغییر دادن پهنه و عمق افشاهاست.

5-دسترسی پذیری:

منظور دستیابی آسان به خود افشایی های دیگران است.

6-صداقت:

برخی خود افشایی ها درست و برخی دروغین هستند.

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

اصول و فنون مذاکره

« راه حلهایی به سود طرفین ارائه دهید »

                                   

سهم طرفین:موضوع سهم طرفین در مذاکره و اینکه هر کدام چه امتیازی نصیب می برد.«تقسیم امتیاز »موضوع مهم و فرصت طلایی هر مذاکره است.مهارت در ایجاد فرصت های مناسب،یکی از مفیدترین سرمایه ی هر مذاکره کننده است.

شناخت مشکل:با آنکه راه حل های مختلف بسیار سود مند است،اشخاص به ندرت به آن احساس نیاز می کنند.

در اغلب مذاکرات چهار مانع عمده پیدا شدن راه حلهای مختلف را دچار مشکل می سازد.

1-قضاوت شتابزده

2-تنها به یک جواب قناعت کردن

3-طرز تلقی «یا من یا تو»

4-مشگل آنها به خودشان مربوط است

قضاوت شتابزده:قضاوت شتابزده درست نیست.پس از قضاوت مجالی برای تخیل باقی نمی ماند تحت فشار مذاکره،صلاحیت اشخاص در انتقاد و مو شکافی کاهش می یابد. علت این است که مذاکره مستلزم تفکر منطقی است و بنابراین جایی برای نقطه نظرهای بی سرو ته باقی نمی ماند.

ممکن است خلاقیت شما در سایه خلاقیت دیگران فروکش کند.

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

 

گزارش فعالیت های چند ماهه اخیر سال 93 تیم استاد علی خویه 

برگزاری پنج دوره و کارگاه مهندسی فروش، برنامه ریزی فروش، هدفگذاری فروش و استقرار سیستم فروش به صورت اجرایی و کاربردی در شرکت های مختلف

- استقرار دپارتمان بازاریابی و توسعه بازار در چند کارخانه مختلف در سطح ایران

- راه اندازی اولین شرکت پخش توزیع و فروش مویرگی در گرجستان برای اولین بار توسط علی خویه و همکاران

- مشاوره و اجرای برنامه های مدیریت فروشگاه چیدمان فروش و برنامه های عملیاتی فروشگاهی خرده فروشی، استقرار سیستم های مرکز خرید، مشاوره ها و آموزش های مختلف به چندین فروشگاه مرکز خرید و شرکت مختلف در سطح ایران

- اجرای برنامه های مهندسی فروش و مدیریت فروش برای چندین شرکت مختلف

- استقرار سیستم های مدیریتی مدرن و برنامه های مدیریتی مختلف برای شرکت های مختلف

- مشاوره به چند مدیر عامل مطرح کشور در حوزه های مدیریت، فروش، بازاریابی، تبلیغات و برند

- اجرای یک برنامه کمپین تبلیغات و برندینگ و مدیریت برند و برندسازی برای چند کارآفرین و شرکت مطرح 

- اجرای سیستم ها و برنامه های افزایش فروش برای چند شرکت

- مدیریت برنامه ریزی و اجرای چند پروژه تحقیقات بازار، توسعه بازار، برنامه ریزی عملیاتی بازاریابی، استقرار تیم بازاریابی، راه اندازی واحد بازاریابی و فروش از صفر تا صد، برای چندین شرکت و کارخانه بزرگ و کوچک در سطح خاورمیانه

- 7 مورد سخنرانی در سمینارهای مرتبط با مدیریت، بازاریابی، فروش، برند و ارتباطات در 5 ماه اخیر 

- برگزاری 36 کارگاه آموزشی کاربردی و اجرایی در 5 ماه اخیر 93 در شرکت ها کارخانه ها و سازمان های بزرگ و کوچک در سراسر ایران.

-ارایه بیش از صد ها ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از چندین پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، استقرار سیستم توزیع و فروش مویرگی، راه اندازی فروشگاه زنجیره ای، چیدمان فروش، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و .... 

- مشاوره فروش، مشاوره و اجرای راهکارهای افزایش فروش، مشاوره و اجرای مهندسی فروش، تشکیل دپارتمان فروش و بازاریابی، اجرای پروژه های مهندسی فروش، راه اندازی و استقرار فروش و بازاریابی مویرگی، راه اندازی و استقرار فروشگاه، اجرای پروژه های چیدمان فروش، تربیت فروشنده و ویزیتور، استخدام فروشنده و بازاریاب، راه اندازی پخش و توزیع مویرگی، استقرار نرم افزارهای فروش، مشاوره نرم افزار و سخت افزار فروش، فروش انلاین، مشاوره فروشگاه مجازی، مشاوره ارتقا فروش، مشاوره ترفیع فروش، اجرای جشنواره های فروش، و .... 
هدف ما ارائه خدمات مشاوره مدیریت در زمینه بازاریابی و مهندسی فروش و برند با تمرکز بر مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) در قالب ارائه راهکار، تعیین استراتژی، برنامه ریزی، پیاده سازی و آموزش با استفاده از متدلوژیها و تکنولوژیهای معتبر جهانی می باشد. وظیفه ما افزایش فروش و سهم بازار شرکت شما، استفاده بهینه از فرصتهای تجاری، کاهش هزینه های بازاریابی و فروش و بهره مندی از سیستمها و راهکارهای نوین مدیریت بمنظور رویارویی با چالشهای پیش رو در دو سطح ملی و بین المللی می باشد. 

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

کارگاه آموزشی کاربردی تکنیک های وفادارسازی مشتریان. مدرس علی خویه www.khooyeh.ir 

وفاداری مشتری

رویکردهای مرتبط با وفاداری

عوامل مؤثر بر وفاداری مشتری

مراحل تکامل وفاداری مشتریان

آزمون های وفادارسازی

روش های وفادارسازی

تکنیک های اجرایی وفادارسازی

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

دوره های آموزش مذاکره ی حرفه ای ، اصول و فنون مذاکره حرفه ای

اصول و فنون مذاکره ی تجاری، آموزش مذاکره، تکنیک های مذاکره

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

  • کارگاه ها و سمینارهای آموزشی
کارگاه های آموزشی و مشاوره بازاریابی علی خویه

کارگاه های آموزشی و مشاوره بازاریابی علی خویه

 

دانلود فهرست همه ی دوره های استاد علی خویه

دانلود فهرست همه ی دوره های استاد علی خویه

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

اصول وفنون مذاکرات تجاری حرفه ای

اصول و فنون مذاکرات بازرگانی پیشرفته

مذاکره و چانه زنی

در عمل

استاد علی خویه

مدرس دانشگاه

مولف ومترجم 11 عنوان کتاب تخصصی کاربردی و اجرایی

مشاور مدیران عامل مطرح و برندهای برتر کشور

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

مدرس مذاکره، مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، علی خویه مدرس کارگاه های اموزشی اجرایی و کاربردی اصول و فنون مذاکره حرفه ای و اثربخش 
چگونه یک کارگاه اثربخش اصول و فنون مذاکره داشته باشیم 
اجرای کارگاه های آموزشی کاربردی اصول و فنون مذاکرات اثربخش در شرکت ها و سازمان های مختلف 
علی خویه توضیح می دهد 
سرفصل ها اموزشی اصول و فنون مذاکره حرفه ای و اثربخش 
مدرس: علی خویه ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی، مدرس MBA , DBA  ، برگزاری بیش از هزاران نفر ساعت آموزش مذاکره د رسراسر ایران، عضو انجمن های ملی و بین المللی، دارای بیش از 16 سال تجربه اجرایی، مدرس دوره های مختلف در دانشگاه تهران و موسسات آموزش عالی،  www.khooyeh.ir

www.khooyeh.com

سرفصل های کارگاه آموزشی مذاکره

تعریف مذاکره
تعریف انواع مذاکره

مدیریت جلسات مذاکره
اصول و فنون مذاکرات حرفه ای
  تشریح مراحل مذاکره
آداب مذاکرات
انواع نقشهای مذاکره کننده
 انواع مذاکره کننده

انواع شخصیت مذاکره کنندگان

تیپ شناسی مذاکره کنندگان

روش های مذاکره با انواع مشتریان و انسان ها

شناخت قدرت و عوامل مرتبط با قدرت مذاکره

راه های برون رفت از قفل مذاکرات

شکستن قفل جلسات مذاکره

مدیریت مذاکرات سخت و دشوار

شرایط برخورد در مذاکرات سخت و دشوار
نحوه شروع مذاکرات
تن گفتار در مذاکرات
  بایدها و نبایدهای مذاکرات

تاکتیک های مذاکره

استراتژی های مذاکره 
  فاکتورهای یک مذاکره کننده حرفه ای
آشنایی با ترفندهای مذاکراتی و نحوه برخورد با آنها
تست تعیین سبک مذاکرات

ناخنک های مذاکره

مدیریت حاشیه در مذاکرات

تکنیک های مدرن مذاکرات تجاری

تست سنجش قابلیت های مذاکره کنندگان

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

پیش نیازهای مذاکره موفق

1. اطلاعات

2.خوب گوش دادن

3. نوع عبارتها در مسیرهای مختلف مذاکره متفاوت است

4. خلاقیت

5.شناخت زبان بدن

6.توجه به زمان

7.توجه به قدرت

8.با واقع گرایی شروع کنید

9.با صداقت مذاکره کنید

10. سازگار باشید(چالش ها را به فرصت تبدیل کنید)

11. حرفه ای عمل کنید

انواع مذاکرات در سازمانها
مهارتهای ششگانه مورد نیاز
گامهای مذاکره اثربخش
مراحل مذاکره
آمادگی
ارائه پیشنهاد
مباحثه
چانه زنی
ختم مذاکره
آمادگی برای مذاکره
.1هدفهای مذاکره کدامند؟ چه توقعات یا انتظاراتی از مذاکره دارید؟
.2بدانید که طرف مقابل شما چه میخواهد و چه نمیخواهد
.3موضوعات مهمی که باید در دستور جلسه گنجانده شوند کدامند؟
.4مهمترین نقاط ضعف کدامند؟
.5مهمترین نقاط قوت کدامند؟
.6چه کسی از توانایی بیشتری برای چانه زنی برخوردار است؟
.7چه امتیازاتی می توان اعطا کرد؟ چگونه؟
آمادگی برای مذاکره
کار عملی
ترسیم اهداف مشتری؟
ترسیم کالا یا خدمت مورد مذاکره؟
سوالات پیش بینی شده مشتری؟
جوابها؟
بیان بهترین نتیجه مذاکره؟
بیان وضعیت مشتری دراین حالت؟
شناسایی اهداف و اولویت بندی آنها
.1قبل از مذاکره فهرستی از تمام اهداف خودتهیه و آنها را اولویت بندی کنید و سپس مواردی که برای انجام مذاکره چندان ضروری بنظر نمی رسند را مشخص کنید
.2 اهداف باید SMART  باشند:) :- Achievable Realistic-Timed Specific - Measurable )
.3اولویت های مورد نظر را به سه دسته ایده آل –واقعی وضروری و قطعی تقسیم بندی نموده و آنها را ارزش گذاری نمائید .
مطالعه موردی
مسیرهای احتمالی در مذاکرات
نقش افراد در مذاکره

برای پایان موفقیت آمیز جلسه مذاکره باید نقش های متداول شناخته شده ای را برای اعضای خود در نظر بگیرید از جمله:

نقش رهبر
فرد خوب
 فرد بد
 فرد تندرو
و فرد مستقل.
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

مطالب ارائه شده درجلسه تربیت ویزیتور حرفه ای

مدرس : استاد علی خویه

تعریف فروش ومدیریت فروش:

پول درآوردن، رساندن کالا به مشتری، رضایت مشتری، مشتری یابی،ارتباطات ودرواقع مدیریت یعنی هنر تبدیل استعداد هابه پول

چه چیزی شما را درکسب وکارتان نسبت به رقبا منحصربفردمی کند؟

1)دسترسی آسان وسریع

 2) رضایت مشتریان3

) قیمت پایین

 4) طراحی جدید محصولات ونوآوری

5) خدمات پس از فروش

6) کیفیت بالا

7) ارتباط بامشتری

8) قابلیت اطمینان بالا

فروشندگی امری است که باقلب واحساس اتفاق می افتد نه صرفاً باابزار، کالا، جنس، قیمت و...این موضوع راتحقیقات علمی ثابت کرده است. مغازه داران ومشتریان نه فقط بخاطر سود وقیمت  ازماخرید می کنند بلکه بخاطر ارتباط عمیقی که بین ما وایشان برقرارمی شود ازما خرید می کنند وهمین موضوع باعث می شود مشتری ما را نسبت به دیگران دراولویت قراردهد. دردنیای بزرگ رقابت برای منحصربفرد بودن مشتری پیش مغازه دار یا فروشنده پیش مغازه دار یا راننده پیش مغازه دار یا تحویل دهنده پیش مغازه دار اولین آیتم مهمی که وجود دارد قابلیت اطمینانه درواقع عاملی که اولویت دارد وباعث می شود ما نسبت به دیگران منحصربفرد باشیم. اطمینان یک احتمال است پس باید این فرمول همیشه در ذهن ماباشد. همه ی فروش برپایه یک عامل استواراست درواقع ریشه فروش برپایه اعتماد اتفاق می افتد یعنی مطمئن باشید وایمان داشته باشید اگرمشتری شما ذره ای به شما اعتماد نکند یا چیزی ببیند که باعث سلب اعتماد شود هرروز این قضیه کم رنگ تر می شود تازمانی که شما حذف می شوید. یکی ازعواملی که باعث می شود من نسبت به رقبای خودم نسبت به فروشنده های دیگر بالاتر قراربگیرم قابلیت اعتماد واطمینان است یعنی کارائی انجام دهیم  که دیگران به ما اعتماد کنند واین اعتماد نه فقط درظاهر بلکه دردرون مانیز وجود داشته باشد. بعضی ازانسانها هستند که انسانهای کاملاً قابل اعتمادی هستند ولی ظاهری بی اعتماد دارند انسانهایی بسیارصادق، بسیارباایمان، بسیاربااعتقاد ولی ظاهری دارند که نمیتوان به آنها اعتماد کرد وبالعکس. علاوه بر این اعتماد نیزبرپایه عاملی بنام استعداد استوار است. مومن همیشه باید متعادل باشد . متفکری هست که معتقد است مدیریت یعنی تعادل مدیریت=تعادل . تعادل باعث ایجاد اطمینان واعتماد هم درظاهر وهم دردرون می شود. همه کارها ورفتارهای ما باید قابلیت اعتماد داشته باشد یعنی قابلیت این را که مشتری روی حرف ما حساب کند. فن بیان خوب ممکن است کم کم روی فروش شما تاثیری مثبت بگذارد.  متخصص فن بیان اولین فکرش تن صداست، تن صدای خوب  باعث ایجاد اعتماد می شود. پس تن صدا یکی ازمسائلی است که می تواند به ما کمک کند هم قابلیت اطمینان خودرابالاببریم وهم فن بیان خوبی داشته باشیم یعنی کسانی که دارای فن بیان خوبی هستند بعنوان فروشنده، مدیر روابط عمومی یا بعنوان کسی که وارد یک سیستم می شود استخدام می شوند.

فروشنده باید خلاق باشد واژه سازی کند، تنوع داشته باشد هردفعه که به مشتری مراجعه می کند حرف تازه ای داشته باشد مشتری نیاز دارد که شما تمرین کنید نیاز دارد شما خوب حرف بزنید کلمات خوب بسازید. تن صدا، واژه ها، فن گفتار، لحن گفتار به شدت برروی مشتری تاثیردارد. لحن گفتارمناسب نیز برروی مشتری تاثیر به سزایی دارد فن بیان خوب، صبور، خلاق، متعادل باشید تعادل اعتماد می آورد واین اعتماد باید هم درظاهر وهم در بیرون فرد ایجاد شود. برای مثال  اگر ما بدترین جنس راهم داشته باشیم اگر فروشنده مان قابل اطمینان باشد ازما خرید می کنند. علاوه بر قابلیت اطمینان قابلیت دسترسی سریع وآسان نسبت به مشتری نیز اطمینان مشتری را بالا می برد درواقع یکی از انتظاراتی که مشتریان ازشرکت پخش دارند ویژگی دسترسی سریع وآسان است.

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش