آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

استاد علی خویه

مدیر آکادمی مذاکره ایران

برگزاری 260 کلاس، کارگاه و دوره ی آموزشی

مدرس مذاکره در سازمان های مطرح و معتبر کشور

همکاری با برندهای مطرح خاورمیانه در زمینه های برندسازی، بازاریابی و سیستم فروش

مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی

مدرس مذاکره زبان بدن مدرس زبان بدن اصول و فنون مذاکره تدریس و کلاس مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش


زبان بدن در سیاست

زبان بدن در سیاست

ایا به معنی رفتارها و ژستها در عرف دیپلماتیک آگاهی دارید اگر علاقه مند به افزایش دانش زبان بدن با رویگرد سیاسی دارید این مقاله را لطفا مطالعه فرمائید.

قبل از هر مطلبی بهتر است با مفهوم زبان بدن یا body language آشنا شویم ؟

یکی از مهم ترین خصوصیات انسان که او را نسبت به سایر موجودات برتری می دهد قدرت تکلم و سخن گفتن اوست. او می تواند با به کارگیری کلمات و جملات احساسات و نیات درونی اش را بیان کند و دیگران را از آن آگاه نماید. از طرفی خواسته یا ناخواسته در فضایی که آن را سکوت و خاموشی می نامیم و با زبان بی زبانی تنها با آنچه «body language» یا زبان حرکات بدن و اجزای آن خوانده می شود، می تواند به خوبی احساسی را انتقال داده یا معنای کلامی را تغییر دهد.

به گزارش پارسینه یکی از مهم ترین خصوصیات انسان که او را نسبت به سایر موجودات برتری می دهد قدرت تکلم و سخن گفتن اوست ، ولی در بسیاری از موارد اظهار نظر صریح ممکن نیست و شخص با استفاده از حالات صورت و یا حرکات دست و بدن که به اصطلاح “Body Language” گفته می شود به بیان احساسات و مقاصد خود می پردازد.

هرگز اظهار دوستی و علاقه شخصی در حالی که اخم کرده و ترشرویی نشان می دهد، قابل قبول نیست. بنابراین به کارگیری این ۲ زبان در یک جهت و راستا می تواند به خوبی در بیان هیجانات، عواطف و احساسات به کار رود.

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش
به جرات می‌گویم، اکثر فروشنده‌ها نمی‌دانند که مشتریان براساس رفتارهای غیرکلامی (زبان بدن) آنان، قضاوت و تصمیم‌گیری می‌کنند و نه براساس آنچه فروشنده بر زبان می‌آورد؛ یعنی لحن و شکل سخن گفتن فروشنده، تن صدا، ژست بدن، فرم ایستادن و نشستن، برقراری تماس چشمی، خیره شدن، حرکات پلک چشم و مواردی از این دست در تصمیم‌گیری مشتری برای خرید، نقش موثری ایجاد می‌کند.
زبان بدن فروشنده
نگارنده اعتقاد دارد یک بازاریاب و فروشنده حرفه‌ای، باید در درک زبان بدن (Body Language) و رفتار مشتری تبحر داشته باشد؛ چرا که تاثیر مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن) پنج برابر بیشتر از مهارت‌های کلامی است.
فروشندگان بدون آگاهی از مهارت‌های غیرکلامی نمی‌توانند یک ارتباط اثربخش با مشتریان برقرار کنند، ولی متاسفانه اکثر فروشندگان با مهارت‌های غیرکلامی آشنا نیستند یا آن را جدی نمی‌گیرند. آگاهی از مهارت‌های غیرکلامی، نقش مهم و موثری در برقراری یک ارتباط اثربخش دارد.
فروشنده‌ای که در هنر تشخیص زبان بدن مهارت پیدا کند، بدون شک جزو فروشندگان سطح یک قرار می‌گیرد. با یادگیری مهارت‌های غیرکلامی، با مشتریان خود بسیار موثرتر ارتباط برقرار خواهید کرد.
بازاریاب‌ها و فروشنده‌ها باید بتوانند قضاوت صحیح و درستی از زبان غیرکلامی مشتریان خود داشته باشند. پس از یادگیری مهارت‌های غیرکلامی، متوجه خواهید شد که تنها بر صحبت‌های مشتری نباید تکیه کرد و براساس آن نتیجه گرفت. مشتری نیز همین‌گونه است و صحبت‌های فروشنده را با حرکات بدن او مطابقت می‌دهد.

آموزش زبان بدن

توجیه فروشندگان
فروشندگانی که با مهارت‌های زبان بدن آشنا هستند و در دوره‌های یادگیری مهارت‌های غیرکلامی شرکت می‌کنند، به این توانایی دست می‌یابند که حتی با شنیدن تن صدای یک فرد از طریق تلفن، زبان بدن او را پیش‌بینی کنند.
فروشنده‌هایی که در مقابل مشتری با حالت دست به سینه ژست می‌گیرند و به نظر خود، ژست یک انسان مودب گرفته‌اند، به طور ناخودآگاه احساس ترس یا حالت مقاومت خود را در ذهن مشتری حک می‌کنند؛ هرچند که اکثر فروشنده‌ها از این نوع رفتار اطلاع‌ چندانی ندارند و برای همین است که اکثر آنها در برخی فروش‌های خود ناموفق هستند و هرگز نخواسته‌اند علت عدم موفقیت خود را در یک فروش از زاویه دیگری بررسی کنند. اکثر آنها خرید نکردن مشتری را براساس پیش‌فرض‌های ذهنی خود توجیه می‌کنند.
برای بسیاری از ما اتفاق افتاده است که با خود این جملات را می‌گوییم: حدس می‌زنم که فروشنده دروغ می‌گوید یا احساس می‌کنم آنچه فروشنده در مورد ویژگی‌های کارش یا محصولات بیان می‌کند واقعیت ندارد. این گونه برداشت‌های مشتری زمانی اتفاق می‌افتد که زبان بدن فروشنده و گفتارش با هم مطابقت ندارند.
فروشندگان هوشمند باید قادر باشند تضادهای بین گفتار و زبان بدن مشتری را تشخیص دهند. به طور مثال زمانی که مشتری از ارتباط با شما امتناع می‌کند یا حاضر به معامله با شما نیست ولی دست‌هایش باز است و کف دست‌های خود را نشان می‌دهد، باید نتیجه بگیرید که وی مشتری بالقوه‌ای است که حالت تهاجمی ندارد و با چندین بار ارتباط با وی می‌توانید او را به مشتری بالفعل تبدیل کنید.
بازار پرازدحام و پیچیده امروزی
برای انجام یک فروش خوب، ممکن است کالای شما قیمت مناسب، کیفیت عالی، زمان تحویل سریع، خدمات پس از فروش، شرایط مناسب پرداخت و بسیاری از فاکتورهای مهم و تاثیرگذار در فروش را داشته باشد. حتی فروشنده دقیقا بتواند تیپ شخصیتی مشتریان را به خوبی تشخیص دهد. چه بسا فروشنده در رعایت اصول مشتری‌مداری نیز تا سر حد وسواس اعتقاد داشته باشد و احترام قائل شود، به گونه‌ای حتی معتقد باشد در دنیای تجارت امروزی، مشتری صاحب کسب و کار است؛ چرا که رضایت و خشنودی او باعث بقای کسب‌وکارمان می‌شود. این طور بیان کنم که از نظر خود فروشنده، همه چیز برای یک فروش موفق آماده و مهیا باشد؛ اما فروشنده به دریافت سفارش یا فروش، موفق نشود، چگونه ممکن است چنین اتفاقی بیفتد؟
در بازار پرازدحام و پیچیده امروزی، تسلط و مهارت در برقراری ارتباط، یکی از عناصر کلیدی موفقیت در فروش است. بدون آگاهی از مهارت‌های غیرکلامی (زبان بدن)، نمی‌توانید پیام‌های غیرکلامی مشتری را که ممکن است با پیام‌های شفاهی او همخوانی نداشته باشد، تشخیص دهید و در نتیجه، نتوانید ارتباطی اثربخش با مشتریان برقرار کنید.
اکثر بازاریان، فروشندگان و حتی مدیران، مهارت‌های غیرکلامی را جدی نمی‌گیرند. با جرات بیان می‌کنم بیشتر همین افراد، از علائم زبان بدن و تاثیر آن اطلاع چندانی ندارند و به صورت حرفه‌ای نمی‌توانند زبان بدن طرف مقابل را بفهمند؛ حال آنکه درک و تفسیر زبان بدن در مذاکرات خرید و فروش، بسیار حائز اهمیت است.
تفاوت بین فروشنده سطح یک و فروشنده معمولی
حتما برای شما مواردی پیش آمده است که برای خرید به فروشنده‌ای مراجعه می‌کنید و او شروع می‌کند به دادن اطلاعات درباره محصول و حتی شاید با نگاه به چشمان شما، از کالای موردنظرش تایید و تمجید می‌کند. برای من و شما بارها پیش آمده است که گاه احساس می‌کنیم یا حدس می‌زنیم که فرد دروغ می‌گوید؛ یا اینکه می‌گویید: «نمی‌دانم چرا نمی‌توانم حرف‌هایش را باور کنم.» در واقع بین زبان بدن فروشنده و گفتارش سازگاری وجود نداشته است. فروشنده سطح یک، دارای مهارت و توانایی‌های لازم در این زمینه است، و بین گفتار و زبان بدن او تضادی وجود ندارد.
تفاوت بین فروشنده سطح یک و فروشنده معمولی، در مهارت‌های غیرکلامی او نهفته است. ممکن است فروشنده سطح یک، در مقایسه با فروشندگان دیگر باهوش‌تر نباشد و از دانش آکادمیک هم برخوردار نباشد؛ اما این فروشنده قادر است علائم زبان بدن و رفتارهای غیرکلامی مشتری را به خوبی و با مهارت هر چه تمام درک کند و بفهمد که منظور مشتری چیست.
منبع: کتاب روانشناسی ارتباط با مشتری- 
نوشته ابوالفضل صادقی
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

آیا تا به حال پیش آمده حرف‌هایی را که می‌شنوید، باور نکنید؟ یا اینکه در مراودات خود حس کنید چیزی غلط است و به درستی پیش نمی‌رود؟ یا اینکه در جایی گفته شد «بله» اما با حرکات سر و بدن پاسخ منفی برداشت کنید؟ به منشا اختلاف بین آنچه می‌شنوید یا می‌گویید با آنچه استنباط می‌شود، ارتباط غیرکلامی یا زبان بدن اطلاق می‌شود. با بالا بردن شناخت خود از علائم و نشانه‌های زبان بدن، نه تنها اطرافیان خود را بهتر درک خواهید کرد بلکه ارتباط بهتری با آنان خواهید داشت. گاهی حرکات، رفتارها یا تغییرات در چهره که می‌تواند ظریف و نامحسوس یا بسیار مشهود باشد، مبین آن چیزی است که در ذهن ما می‌چرخد. بنابراین در جهت ارتباط موثرتر، باید آگاهی خود را نسبت به این موضوعات ارتقا بخشید. در این مقاله به برخی از نشانه‌های زبان بدن اشاره شده است.

 negotiation-khooyeh-1

تاثیر اولیه و اعتماد به نفس: اولین باری که همکار جدید خود را دیدید یا آخرین باری که به یک سخنرانی گوش دادید را به یاد آورید. این رویدادها چه تاثیری بر شما گذاشت؟ آیا طرف مقابلتان اعتماد به نفس داشت؟ علاقه‌ای به ایجاد ارتباط با او داشتید؟ آیا توانست شما را در مورد موضوع مورد بحث متقاعد کند؟ آیا محکم گام بر می‌داشت و تماس چشمی برقرار می‌کرد یا اینکه حرکاتش نشان‌دهنده سستی و پریشانی بود؟  در یک تعامل اجتماعی و تجاری نه تنها به موارد فوق، بلکه باید به مواردی چون حالات صورت، حرکات و نحوه استقرار بدن نیز دقت کرد. با مطالعه برخی از نشانه‌ها، می‌توان تا حد زیادی به میزان اعتماد به نفس طرف مقابل پی برد. نوعا این علائم و اشارات شامل این موارد است:

• حالت ایستادن: راست ایستادن و شانه‌ها به عقب تمایل داشته باشند.

• تماس چشمی: چشم‌ها ثابت و خنده‌ای بر صورت باشد.

• حالت‌های دستان و بازوها: حرکات آنها تحت کنترل و حساب شده باشد.

• نحوه صحبت کردن: آرام و شمرده سخن بگویند.

• آوای صدا: متوسط باشد.

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

زبان بدن نقشی کلیدی در ارتباطات موثر یک رهبر سازمانی ایفا می‌کند. زبان بدن گاه می‌تواند یک عامل آسیب‌زننده جدی یا یک تقویت‌کننده قوی برای رهبری شما در سازمان باشد. در این نوشتار راهکارهایی ساده و تاثیرگذار برای تقویت زبان بدن به‌عنوان یک مزیت رقابتی غیرکلامی معرفی می‌شود.


آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان

1) برای افزایش اعتماد به نفس، قبل از شروع یک جلسه مهم مذاکره، روزنامه را جایگزین تلفن همراه هوشمند خود کنید. تجربه نشان می‌دهد داشتن اعتماد به نفس نقش مهمی در زبان بدن یک فرد در حین مذاکره برای یک مصاحبه شغلی، معامله یا گفت‌وگوی حرفه‌ای دارد و جالب‌تر اینکه نحوه قرارگیری و نشستن فرد به‌ویژه در آغاز مذاکره بسیار تعیین‌کننده است.

پژوهش انجام شده در مدرسه کسب و کار هاروارد نشان می‌دهد زمانی که نشستن یک فرد به گونه‌ای باشد که شانه‌های او به سمت عقب تمایل دارد، «قدرت» خود را به نمایش می‌گذارد، مهم‌تر اینکه این وضعیت فیزیکی به ترشح هورمون تستوسترون (که موجب افزایش اعتماد به نفس است) و کاهش سطح هورمون کورتیزول(که عامل بروز استرس است) منجر می‌شود.

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

زبان بدن قسمت ششم

 

آموزش زبان بدن

آموزش زبان بدن

 

در سالهای اخیر ظهور رویکردهای جدید و علمی به مباحث زبان بدن را شاهد هستیم که در کشور ما به ندرت به آن پرداخته شده است. متاسفانه استاد نماهای دروغین که هم بیسواد هم ناتوان در تفاسیر واقعی زبان بدن چه آموزش چه تالیف و چه تحلیل به انتشار مطالب غلط و از پایه اشتباه می پردازند و اذهان جوانان را در شبکه های اجتماعی و یا اینترنت مسموم می نمایند .

این سلسله مقالات تلاشی برای معرفی ابعاد نا همگون و در عین حال پنهان زبان بدن است که بیشتر استاد نماها در معرفی و ارائه آن به دیگران تقریبا ناتوان هستند.

نویسنده این سلسله مقالات بر آن است مجموعه مقالاتی را تحت عنوان زبان بدن به رشته تحریر در آورد و به شفاف سازی و تولید علم خواهد پرداخت.  آنچه این مقاله را با سایر مقالات زبان بدن متمایز می کند مدل تحلیلی زبان بدن است که امروزه در دانشگاه های آمریکایی و اروپایی تحت عنوان تحلیل زبان بدن بصورت تحلیل ترکیبی است

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

۵) پوشش مناسب
 
همیشه البسه مناسب حرف اول و اخر را میزند کلاه کیف کفش و حتی ساسپاندر و یا کمربند اینها هم نقش خود را بصورت خودکار ایفا می کنند بیاد داشته باشید حداکثر ۵ تا ۷ ثانیه زمان دارید تا یک حس خوب را القائ کنید وبیاد داشته باشید که انتخاب خوب یک لباس شایسته که برازنده قامت شما باشد کمک بسزائی می‌کند تا با مخاطب خود به سرعت ارتباط برقرار کنید. قبل از حضور در محل سخنرانی، نظر دیگران را در رابطه با نحوه انتخاب لباس و نیز تناسب مدل و رنگ آن با مناسبت مربوطه  هم جویا شوید. مطمئن شوید که همه چیز درست است دکمه های لباس و… بخاطر می اورم که در یک سخنرانی بزرگ کت  من پاره شده بود ویکی از دوستان مرا دقیقا لحظاتی قبل از سخنرانیم متوجه کرد  و من هم مجبور شدم با چسب مایع انرا بچسبانم و در تمام طول مدت سخنرانی دستم به لباسم بند بود و تمرکزی نداشتم شاید آن بدترین خاطره یک سخنرانی بدون تمرکز و تلخ برای من بود.مطالبی که پیش روی شما است بر اساس ۲۰ ساله تجربه تدریس و سخنرانی در محافل گوناگون درکشور بنا نهاده شده است مطلبی که عنوان شد و مشکلات بوجود اموده از رایج ترین این مسائل است.
 

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

جدیدترین راز موفقیت با زبان بدن

body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن

در ابتدای هفته و واپسین روزهای ۲۰۱۶ فرصت را بسیار مناسب دیدم برای نگارش رازهای موفقیت با زبان بدن، آری شاید بهترین زمان امروز باشد.

یکی از بزرگ ترین دغدغه های شخصی من و مخصوصا دانشجویانم و پرسش هرروز و امروز این است که چگونه در زندگی خود به موفقیت های بیشتر و برتری برسیم اما لازمه رسیدن به هر خواسته ای تغییر و رشد است و رسیدن به تغییر و به دست آوردن شرایط دلخواه، در گرو دانستن نکات یا فوت های کوزه گری زبان بدن است به عنوان جزئی از کل در موفقیت.

برای این بخش و پس از مطالعه کتابهای بسیار و یا حتی بررسی این موضوع با اهل فن متوجه شدم که در زندگی هر کدام از انسان ها ۴ اصل مهم وجود دارد که اگر آن ها را رعایت کنید گویی صاحب گنج بزرگی شده اید: آری با ۴ کلمه قدرتمند زیر زندگی تان را تغییر دهید و به موفقیت های بیشتری در زندگی تان برسید.

اول یادبگیریم یاد بگیریم و عبرت بگیریم

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

محتوای دوره حرفه ای زبان بدن:

 body-language,آموزش زبان بدن,زبان بدن در مذاکرات,زبان بدن(Body Language),زبان بدن,زبان بدن body language,دوره های آموزشی,مدرس زبان بدن,مذاکره تجاری,تدریس زبان بدن

اهمیت و ضرورت ارتباطات کلامی و غیر کلامی
نقش و اهمیت زبان بدن در زندگی روزمره و کسب و کار
علت به وجود آمدن زبان بدن
دلایل موفقیت انسان های موفق
مهارت های استفاده از زبان بدن در موفقیت
درک مبانی و آشنایی با فرهنگ واژگان زبان بدن
قواعد خواندن دقیق زبان بدن
قلمرو و آداب فاصله گذاری
زبان بدن در فروش و بازاریابی
آشنایی با حرکات و معانی مختلف دست ها و انگشتان
آشنایی با تعاریف و مبانی زبان بدن و رفتار های غیر کلامی
- مفهوم شیوه های مختلف دست دادن و اشاره های کف دست
- مفهوم واکنش ها و اشاره های دست و بازو
- مفهوم اشاره های دست روی صورت
- مفهوم شیوه های مختلف نشستن و قرارگرفتن پاها
انواع اشاره های سرو صورت
- ترتیب میز گفتگو و شیوه های مختلف نشستن
- زبان چهره و کلیدهای تشخیص دروغ
نشانه ها و معانی بازو
لبخندها و خنده ها
نشانه های چشم
ارتباط چشمی و نقش آن در موفقیت ارتباطات
- موی سر و مفهوم اشکال مختلف آن
- مفهوم واکنش ها و رفتارهای کلی انسان
- مفهوم اشاره ها و واکنش های چشم
- اصول و تکنیکهای بازتابی در زبان بدن

نشانه ها و معانی پاها

ارتباطات غیر کلامی
- علائم منفی زبان رفتار و بدن
- قواعد بهبود ارتباطات غیر کلامی
نکات مربوط به نشستن (کجا بنشینم و چرا؟)
تفاوت های فرهنگی و سوء تفاهم ها
رازهای زبان بدن جذاب
اصول موفقیت زبان بدن
نمونه های موفق زبان بدن
همراه با نمایش فیلم و تحلیل زبان بدن تاجران و سیاستمداران موفق دنیا

مدرس : استاد علی خویه
www.inegotiate.ir

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش


مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

دوره مهارت های بازاریابی و فروش حرفه ای. اصول و فنون مذاکرات حرفه ای

مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

مهارت-های-بازاریابی-و-فروش-حرفه-ای.-اصول-و-فنون-مذاکرات-حرفه-ای-

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش