آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

به عنوان بخشی از تحقیقات میدانی برای کتاب ما با عنوان « به رشد آنها کمک کنید و شاهد موفقیت آنها باشید»، از کارمندانی در آمریکای شمالی در مورد آخرین مکالمه شغلی فوق‌العاده خود با مدیرشان پرسیدیم. پاسخ‌ها به‌طور قابل‌توجهی قابل پیش‌بینی بود و چیزی بین «هرگز» و «آنقدر دور بوده که اصلا یادم نمی‌آید» می‌شد. مدیران استعدادیابی باید پس از مصاحبه اولیه با کارمندان به پرسش و گفت‌و‌گو با آنها تا مدت‌ها ادامه ‌دهند تا اطمینان یابند که آنها در محیط کار شاد و بهره‌ور هستند.

 اصول و فنون مذاکره ی تجاری، آموزش مذاکره، تکنیک های مذاکره

یکی از این افراد گفت: «مکالمه فوق‌العاده‌ای بود. رئیس من بسیار به‌کار من، به آنچه دوست داشتم و آنچه می‌خواستم انجام دهم علاقه‌مند بود. او در مورد استعدادها و نقاط قوت من می‌پرسید و واقعا به نظر می‌رسید که می‌خواهد در مورد آنها بشنود. زمان زیادی را صرف صحبت در مورد اینکه چگونه می‌توانستم در تیم مشارکت کنم می‌کرد. این کار بسیار انرژی‌بخش و الهام‌دهنده بود». اما چرا مدیران نمی‌توانند مصاحبه با کارمندان را برای مدت طولانی ادامه دهند؟ چگونه رهبران سازمانی می‌توانند در یک دقیقه مجذوب فردی شوند و وقتی آنها بخشی از تیم شدند، در مورد آنچه به آنها انگیزه می‌دهد و علت خوب کار کردن آنها است، برخورد مناسبی نداشته باشند؟ این پژوهش بیان می‌کند که کارمندان در بین 5نسلی که نیروی کار امروز را می‌سازند می‌خواهند تا روسا‌یشان آنها را بشناسند و سپس ارتباط انسانی که طی مصاحبه‌های شغلی ایجاد شده است به کرات راهی برای مبادلات اجرایی و وظیفه‌محور ارائه می‌دهد؛ چرا که هر فردی برای انجام کارش تمام تلاش خود را می‌کند. در نتیجه در اکثر سازمان‌ها آیتم‌هایی مانند «اشتراک اطلاعات» «بازخورد» و «مکالمات شغلی» همواره زیر مسائلی مانند تعهد و جو سازمانی قرار می‌گیرند. مصاحبه یک استعاره قوی و چارچوب مفید برای توجه به این امر است که چگونه اکثر مکالمات معنی‌دار را در گردش کار شرکت به‌کار بگیریم. شاید این امر به رهبران استعدادیابی کمک کند تا نگرش رفتاری استاندارد برای مصاحبه آماده کرده و به ابزارهای جدید مجهز شوند؛ چرا که کاربرد چشمگیری در ارتباطات مداوم و روتین با کارمندان دارد.

در مورد بهترین مصاحبه‌هایی که داشته‌اید فکر کنید. این مصاحبه‌ها می‌تواند با جملاتی نظیر زیر شروع شوند:

«در مورد زمانی به من بگویید که...» در ادامه یک شایستگی خاص، چالش یا وظیفه و سوالات دیگری در مورد مراحل اخذ شده و نتایج محقق شده می‌آید. چرا این فرمول برای مصاحبه ذخیره شده است؟ این فرمول یک چارچوب مناسب برای هر تعداد مکالمات در محیط کار است و یک المان داستان‌گویی را به‌کار می‌برد؛ یک توانایی که در بسیاری از حوزه‌ها توجه کسب کرده است.

داستان‌گویی توانایی فرد را برای ارتباط، تاثیرگذاری و مدیریت تغییر بهبود می‌بخشد و به همین دلیل یک مهارت محسوب می‌شود که برای افراد در همه سطوح سازمانی و برای توسعه آن مناسب است. ایجاد دیالوگ بیشتر و مکالمه در محیط کار و گردش کار آسان‌تر از آن چیزی است که اکثر مدیران تصور می‌کنند. استمرار مصاحبه، به سادگی پرسیدن یک سوال است.

پرسش‌ها قدرتمند هستند چون آنها:

• تمام تمرکز خود را بر کارمندان می‌گذارند.

• احترام، ارزش و علاقه واقعی به فرد دیگری نشان می‌دهند.

• مسوولیت پاسخگویی به سوالات را بر کارمندان قرار می‌دهند.

• بازتاب عمیق، دیدگاه‌ها، زحمات سازنده، ایده‌ها و فعالیت‌ها را رشد می‌دهند.

پرسیدن سوالات به صورت غیررسمی به عنوان بخشی از «مصاحبه» مداوم مدیران استعدادیابی، خودآگاهی و درک را در سایرین ایجاد می‌کند. این امر به شدت در حال تبدیل شدن به یک شایستگی مهم برای بسیاری از سازمان‌ها است.

اما بسیاری از مدیران سازمانی در ارائه هر دوی پرسش‌ها و پاسخ‌ها در مکالمه احساس اجبار می‌کنند. این امر نه ضروری است و نه مفید. درست مانند یک مصاحبه شغلی، مدیر مالک سوالات است و کاندیدا (در این مورد کارمند) نیاز به پاسخگویی دارد.

به تجهیز مجدد مسوولیت‌های رهبری سازمان توجه کنید و مصاحبه‌های بی‌پایان با کارمندان را مدنظر قرار دهید.

بازبینی عملکرد: دسته‌بندی‌ها و رتبه‌بندی‌ها آشکار نیستند و اکنون مدیران انتظار دارند تا مکالمه سالانه ارزیابی را جایگزین بازبینی‌های مکرر کنند. بهانه بهتر برای هدایت یک مصاحبه عملکردی چیست؟ زمانی که یک مدیر این شکل بازبینی کسل‌کننده را با بیان چیزی شبیه «در مورد نتایج ماه گذشته که بسیار به آنها مفتخر هستید بگویید» عوض می‌کند، اثر آن را بر ارتباطات، یادگیری و اشتغال تصور کنید.

برنامه‌ریزی توسعه فردی: به‌طور مشابه سازمان‌ها می‌خواهند به سمت جایگزینی به سوی فرآیندی بروند که یک مکالمه بنیادی‌تر را ایجاد می‌کند. رهبران سازمانی دانا می‌توانند برنامه‌ریزی شغلی و توسعه‌ای را به سمت یک مصاحبه و چیزی شبیه «نوعی از کاری که دوست دارید انجام دهید و همکاری‌هایی که می‌خواهید داشته باشید توصیف کنید. برای انجام این کار به ایجاد چه نوع تجربه‌ای نیاز خواهید داشت؟ هدایت کنند.»

ایجاد اهداف و انتظارات: کارمندان به‌طور مداوم گزارش می‌دهند که آنها دارای استعدادها و نقاط قوتی هستند که کارفرمایان‌شان از آنها به درستی استفاده نمی‌کنند. و پژوهش روان‌شناسی با نام میشل مک‌کویل نشان می‌دهد که طبقه‌بندی و صحبت در مورد نقاط قوت تعهد را افزایش می‌دهد. بنابراین چرا تفویض وظیفه و ایجاد هدف را با بررسی مبتنی بر نقاط قوت فرد القا نکنیم؟ همه اینها می‌تواند با چیزی شبیه این شروع شود: «دلم می‌خواهد در مورد نقاط قوت و استعدادهایی بشنوم که شما می‌توانید برای اهداف این سه ماه داشته باشید.»

انجام تغییرات: هر کسی که تا به حال وظیفه مدیریت تغییر را برعهده داشته باشد، ارزش «پرسیدن» را در برابر «گفتن» می‌داند. به‌کارگیری سایرین در یک مصاحبه می‌تواند اطلاعات مهمی را آشکار کند؛ اما همچنین به سایرین کمک خواهد کرد تا دریابند که چگونه می‌توانند در این تلاش شرکت کنند. این امر به سادگی چیزی مانند این جمله است «برای تحقق این تغییر بهترین کاری که می‌توانید انجام دهید چیست؟»

چرا مکالمات در مصاحبه اولیه شغلی نمی‌تواند استمرار داشته باشد؟ چرا ما نمی‌توانیم به عمیق‌تر کردن درک‌مان از کارمندان و کمک به افزایش خودآگاهی آنها ادامه دهیم؟

پاسخ این است که: ما می‌توانیم. زمانی که ما یک مصاحبه بی‌پایان را انتخاب می‌کنیم، ممکن است تعهد بی‌پایان، حفظ سازمان و نتایج بی‌پایان را نیز شاهد باشیم.

مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد
منبع: talentmgt

donya-e-eqtesad.com

اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

آموزش مذاکره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی