آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه

رفتار اخلاقی چیست؟ 

اخلاقیات به عنوان آیین نامة اصول اخلاقی که ضوابط خوب یا بد، درست یا نادرست را در انجام کاری مشخص می سازد و بدین طریق رفتار یک شخص یا گروه را هدیت می کند، تلقی  می شود.

هدف اخلاقیات از حیث مفهوم، استقرار اصول رفتاری است که به افراد در انتخاب از میان شقوق مختلف عمل، کمک می کند. رفتار اخلاقی در عمل آن چیزی است که به عنوان »خوب« و »درست« در مقابل »بد« یا »نادرست« در یک زمینه اجتماعی پذیرفته می شود.

 

چهار دیدگاه درباره رفتار اخلاقی 

در طول سالها، چهار دیدگاه درباره اینکه چگونه ضوابط یا ارزشهای مختلف ممکن است رویکردِ یک فرد را به رفتار اخلاقی هدایت کند، ارائه شده است: 

 

  • دیدگاه اصالت فایده 24 - رفتار اخلاقی بیشترین فایده را به اکثر مردم  میرساند.
  • دیدگاه اصالت فرد 25 - رفتار اخلاقی آن است که منافع شخصی را در بلند مدت به بهترین وجه، تأمین می کند.  
  • دیدگاه حقوق و اخلاق 26-  رفتار اخلاقی آن است که به حقوق اساسیِ بشر که همه در آن مشترکند، احترام بگذارد.
  • دیدگاه عدالت 27 - رفتار اخلاقی آن است که در رفتار با مردم، بی طرفانه، عادلانه، و منصفانه باشد.

رفتاری که براساس دیدگاه اصالتِ فایده اخلاقی محسوب می شود آن است که بیشترین فایده را به بیشترین مردم می رساند. دیدگاه اصالت فایده که اساس آن  نوشتههای جان استوارت

                                                

 1-Utilitarisms

 2-Individualism

 3-Moral- rights

 4-Justice

28 فیلسوف قرن نوزدهم است، یک دیدگاه نتیجه گرا است که آثار وعواقب اخلاقیِ تصمیمات را بر حسب پی آمدهایشان ارزیابی می کند. به عنوان مثال، تصمیم گیرندگان امور کسب و کار به سود آوری، بازدهی، وسایر معیارهای عملکرد به قضاوت که چه چیز برای اکثر مردم بهترین است، استناد  میکنند. یک مدیر ممکن است تصمیمی بر اساس اصالتِ فایده اتخاذ کند تا 30 درصد نیروی کار را به منظور سودآوری کارخانه کاهش دهد و مشاغل را برای 70 درصد بقیه محفوظ بدارد. 

 

دیدگاه اصالت فرد در مورد رفتار اخلاقی مبتنی بر این اعتقاد است که تعهد اساسیِ شخص به افزایش منافع فردی، در بلند مدت مطرح است. اگر منافع فردی از دیدگاه بلند مدت دنبال شود، می توان استدلال کرد که کارهایی مثل دروغ گفتن و تقلب برای نفع کوتاه مدت نباید جایز شمرده شود، زیرا اگر یک نفر آن را انجام دهد، دیگران هم می کنند و منافع هیچ کس در بلند مدت حفظ نمی شود. دیدگاه اصالتِ فرد ظاهراً بایستی هوادار صداقت و درستکاری باشد، اما در امور تجاری ممکن است به اخلاق پول پرستی29 منتج شود که به وسیله یک محقق این گونه تعبیر شده است:»تجاوز از حدود قانون و پایمال کردنِ دیگران برای دستیابی به هدفهای خویش.« 

 

رفتار اخلاقی از دیدگاه حقوق-  اخلاق آن است که حقوق اساسی انسانها را رعایت و حمایت می کند. به عنوان مثال، از نظر جان لاک30 و توماس جفرسون31 حقوق همة انسانها از حیث زندگی، آزادی و رفتار عادلانه به موجب قانون باید مصون و محفوظ بماند. در سازمانهای امروزی، این مفهوم تا آنجا تسری یافته است که حقوق کارکنان در موارد ذیل همیشه تأمین و حفظ می شود: حق داشتن خلوت32 ، دادرسی عادلانه، آزادی بیان، انتخاب آزاد 33 ، سلامت و ایمنی، و آزادی عقیده 34.              

 

دیدگاه عدالت 35 در خصوص رفتار اخلاقی برمبنای این اعتقاد استوار است که در تصمیمات اخلاقی بر اساس قواعد و ضوابطِ رهنمود دهنده با مردم به صورت بی طرفانه و عادلانه برخورد شود.

این نگرش جنبه های اخلاقی هر تصمیم را با توجه به درجه ای که برای هر کسی »منصفانه« است،

                                                 

 5 -John Sturt Mill

 1-Pecuniary ethic

 2-John Lock

 3-Thomas Jefferson

 4 -Right to Privacy

 5-Free Consent

 6-Freedom of Conscience

35                   -Justice View

36                   است، یعنی که خط مشیها و مقررات تا چه حد به طور منصفانه اِعمال می شوند. به عنوان مثال، آیا [یک عمل خلاف]که مدیر عالی مرتکب شده باشد با همان روشی درسی می شود که در مورد ارتکاب همان عمل از طرف یک سرپرستِ کارگاه صورت می گیرد؟ مسأله دیگر، توزیع عدالت[1] است، یعنی اینکه با افراد صرفنظر از خصوصیات فردی بر اساس نژاد، قومیت، جنسیت، سن، یا سایر ویژگیهای خاص تا چه حد به نحو یکسان رفتار می شود. به عنوان مثال، آیا یک زن با همان شرایط و تجاربی که یک مرد دارد، برای انجام یک کارِ مشابه حقوق مساوی با مرد دریافت می کند. 

 

 

اخلاق مدیریتی      

یک سخن قدیمی می گوید :»کسب و کار اخلاقی، کسب وکار خوب است.« این سخن را  می توان در خصوص تمام اشخاص و نهادها در همه جنبه های جامعه گفت. رفتار اخلاقیِ مدیریتی نه تنها با قانون، بلکه بامجموعه ای از اصول اخلاقی مشترک در جامعه انطباق دارد. مدیرانی که اخلاقی رفتار می کنند، می توانند تأثیر مثبتی بر آدمها در محیط کار و بر کارهایی که سازمانهایشان به نفع جامعه انجام می دهند، داشته باشند. مدیرانی که به این گونه عمل نمی کنند، سازمانهایشان را در فعالیت به نحوی که از حیث اخلاقی و اجتماعی قابل قبول باشد، با مشکلات بیشتری رو به رو می کنند.  

چگونه می توان ضوابط اخلاقی را در سطح بالا حفظ کرد؟ 

  • آموزش اخلاقیات به صورت دوره و برنامه های آموزشی به افراد کمک می کند تا با دوراهیهای اخلاقی در محیط کار بهتر برخورد کنند.
  • افشاء کنندگان، اعمال غیر اخلاقی دیگران را د رمحیط کار آشکار  میکنند، حتی وقتی که با خطراتی از حیث وضعیت شغلی مواجه باشند.
  • مدیریت عالی جو اخلاقی را برای سازمان به طور کلی به وجود می آورد و تمام مدیران موظف هستند که خود به صورت الگوهای اخلاقی مناسب عمل کنند.

نظامنامه های مدونِ رفتار اخلاقی به طور  فزایندهای به کار می روند تا انتظارات سازمان را از کارکنانشان در رابطه با رفتار اخلاقی در محیط کار، رسماً اعلام دارند. 



[1] -Distributive Justice

آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی