آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
حالا که با چهار استراتژی اصلی مذاکره آشنا شدید و دانستید که در مذاکرات باید کدامشان را به‌کار گرفت، درک خوبی از نحوه بازی کردن با مهره‌های خود به دست آورده‌اید. اما باید بدانیدکه فقط شما نیستید که روی میز بازی نشسته و مشغول بازی هستید، چرا که افراد دیگری نیز روی میز نشسته‌اند که مثل شما یک هدف یعنی بردن را دنبال می‌کنند و فقط نظاره‌گر فعالیت‌های شما نیستند. آنها نیز به نوبه خود می‌کوشند تا اوضاع بر وفق مرادشان پیش رود و آنها نیز استراتژی‌ها و تمایلات خاص خود را در مذاکره پیاده می‌کنند. بنابراین توانایی شما در شناخت و ارزیابی استراتژی‌های طرف مقابل و نحوه بازی کردنشان می‌تواند به شما کمک کند تا ضمن برگزاری مذاکرات عالی و سازنده به نتایج درخشان و مطلوبی دست یابید.
اصول و فنون مذاکره ی تجاری، آموزش مذاکره، تکنیک های مذاکره
واقعیت این است که اکثر افراد در زمان مذاکره به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که افکار درونی‌شان به‌راحتی قابل شناسایی است و در نتیجه می‌توان واکنش‌ها و تصمیم‌گیری‌های بعدی‌شان را تا حد زیادی پیش‌بینی کرد، ‏ همان‌طور که یک شطرنج‌باز حرفه‌ای، هر چقدر هم تلاش کند تا نیت و هدف اصلی از حرکت دادن مهره را پنهان کند، باز هم این امکان وجود دارد که دست او را خواند و فهمید که او چه استراتژی و هدفی را دنبال می‌کند. بنابراین شما هم می‌توانید بر اساس گفته‌ها و واکنش‌های طرف مقابلتان در مذاکره، به تمایلات و استراتژی‌های مورد استفاده او پی برده و با مهره‌های حریف بازی کنید.  تاریخ همیشه تکرار می‌شود. نخستین نکته‌ای که در مورد بازی‌خوانی در مذاکره مطرح می‌شود این است که رابطه مستقیم و پررنگی بین روش و استراتژی مذاکره‌کننده مقابل شما در گذشته با روشی که او در مذاکرات آینده در پیش خواهد گرفت، وجود دارد. بسیاری از افراد فقط از یک استراتژی یا روش در مذاکراتشان استفاده می‌کنند و ترجیح می‌دهند با کمک همان روشی که در آن مهارت کافی پیدا کرده‌اند، به مصاف طرف مقابل بروند. پس اگر با طرف مقابلتان پیش از این نیز مذاکره کرده‌اید، بدانید که نخستین اولویت او در مذاکره جدید نیز همان استراتژی پیشین اوست. 

تیپ‌های شخصیتی مذاکره‌کنندگان
واقعیت دیگری که در این میان نباید از آن غفلت کرد این است که علاوه‌بر پیشینه مذاکره‌ای افراد، روش‌های رفتاری و تیپ‌های شخصیتی آنها نیز تاثیر بسزایی بر نحوه مذاکره‌شان دارد و حتی اگر شما برای اولین بار با افراد مقابلتان مشغول مذاکره باشید هم می‌توانید ارزیابی دقیقی از آنها به دست آورید. در چنین ارزیابی‌هایی که پیشینه و سوابق گذشته مذاکرات قبلی نمی‌تواند به شما کمک کند، شناخت شخصیت و تمایلات فردی طرف مقابل کلید موفقیت در مذاکره خواهد بود و تنها از این طریق است که خواهید توانست به استراتژی و تمایلات او در مذاکره پی ببرید.

تحلیلگران: مذاکره‌کنندگانی کند و حسابگر
کسانی که دارای تیپ شخصیتی تحلیلگر هستند افرادی هستند که در زمان انجام مذاکره، کمترین احساسات و عواطف را از خود بروز می‌دهند، ‏ به عبارت بهتر، احساسات و عواطف خود را در مذاکره دخالت نمی‌دهند. خوشبختانه دیگران در زمان مذاکره با چنین تیپ‌هایی که با حسابگری پیش می‌آیند، چندان غافلگیر نمی‌شوند چرا که آنها بر اساس حساب‌های ساده‌ای مثل دو دوتا چهارتا پیش می‌آیند و نقش عوامل متغیری چون احساسات و عواطف در نحوه مذاکره آنها بسیار اندک و ناچیز است. چنین افرادی از اعلام علنی و در ملأعام عقاید شخصی خود ابا دارند و از تصمیم‌گیری و مشورت با همکاران خود در برابر دیگران اجتناب می‌ورزند. در برخورد با این نوع مذاکره‌کنندگان باید به‌گونه‌ای رفتار کنید که به آنها بقبولانید تمام اطلاعات و داده‌هایی که برای تصمیم‌گیری‌شان مورد نیاز است را در اختیار دارند و تصمیمی که می‌گیرند برمبنای آن اطلاعات اتخاذ می‌شود. شما باید به‌گونه‌ای با آنها رفتار کنید که ترس بالقوه‌ای که در وجود چنین افرادی نهادینه شده یعنی «ترس از اشتباه» از میان برود. در این حالت است که شما می‌توانید مذاکره موفقی با این افراد داشته باشید. پس باید آگاه باشید که چنین افرادی با ذهنیتی از قبل شکل گرفته وارد مذاکره می‌شوند و این شما هستید که باید ذهنیت قبلی آنها را تغییر دهید و استراتژی اجتناب ورزیدن را از آنها سلب کنید.

نتیجه‌گرایان:‏ مذاکره‌کنندگانی سریع و روراست 
شاید مذاکره کردن با افرادی که نتیجه‌گرا هستند برای خیلی‌ها سخت و پیچیده باشد اما بعضی از مدیران کارکشته و جسور دوست دارند با این افراد وارد مذاکره شوند. زیبایی مذاکره با نتیجه‌گرایان در کوتاه‌مدت و محدود بودن توجه‌ها و خواسته‌های آنها، غیر احساسی بودنشان و مهم‌تر از همه روراستی آنها نهفته است. دربرخورد با چنین افرادی شما دقیقا می‌دانید که چه می‌خواهید و آنها چه    می‌خواهند. آنها اغلب اوقات از استراتژی رقابت در برابر شما استفاده می‌کنند، اما این فقط برای امتحان کردن شما است. آنها می‌خواهند با آغاز رقابت با شما، افکار و تمایلات و توانایی‌هایتان را محک بزنند و بفهمند که چطور و چقدر برای مذاکره آماده و مهیا هستید. در برخورد با این تیپ افراد، بهتر است از رویکردی تعاملی بهره بگیرید چرا که به محض اینکه آنها مطمئن شوند که شما خواهان تعامل و تعاطف در مذاکره هستید، با چرخش از استراتژی رقابت به تعامل، مذاکره با شما را با هدف رسیدن به راه و نتیجه «برد-برد» ادامه خواهند داد درحالی‌که آنها چنین چرخش استراتژیک و مثبتی را در مورد کسانی که با آنها برخورد تعاملی نداشته باشند، صورت نخواهند داد. چنین افرادی به دنبال رسیدن به نتیجه مطلوبشان هستند و چنانچه مطمئن شوند که شما به آنها کمک می‌کنید تا به نتیجه برسند، با شما همکاری و همیاری خواهند داشت.  بنابراین عاقلانه‌تر آن است که سعی کنید در مراحل اول مذاکره با چنین تیپ‌هایی، به پیشنهادهایشان جواب مثبت دهید تا به این وسیله اعتمادشان را جلب کنید و راه را برای مراحل بعدی مذاکره هموارتر سازید.  اما اگر در برابر این افراد چنین نکنید و نتوانید اعتمادشان را جلب کنید یا بدتر اینکه موجب سلب اعتمادشان شوید، آنها سایه شکست و ناکامی را بر سرشان خواهند دید و در این زمان است که مذاکره با این افراد بسیار دشوار و گاه غیرممکن می‌شود.
donya-e-eqtesad.com
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
آموزش مذاکره فنون و تکنیک های مذاکره موفق و اثربخش

آموزش مذاکره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی