آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش

آموزش اصول و فنون مذاکرات حرفه ای، سخنرانی و فن بیان-



آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره آکادمی اصول و فنون مذاکره

آکادمی اصول و فنون مذاکره
آموزش اصول و فنون مذاکره و موفقیت در مذاکره-مذاکره حرفه ای-تکنیکهای مذاکره فروش
علی خویه
09122991608

مدیر آکادمی مذاکره ایران
سخنران و مدرس اصول و فنون مذاکره حرفه ای، اصول و فنون مذاکرات تجاری بین المللی بازرگانی فروش بازاریابی، برگزار کننده بیش از 260 کلاس اصول و فنون مذاکرات در سازمان ها شرکت ها موسسات ملی و بین المللی، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی و مدرس دانشگاه در حوزه مدیریت،بازاریابی، فروش، ارتباطات، تبلیغات، خلاقیت و مذاکره برگزاری بیش از 350000 نفر ساعت کلاس ها، دوره ها و کارگاه های آموزشی کابردی و اجرایی، .... قرار است با کمک دانشجویان خود مطالب مختلفی در حوزه مذاکره در این وبلاگ ها برای استفاده علاقمندان به اشتراک بگذاریم www. www.alikhooyeh.blogfa.com گروه مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 18سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 11 کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و مشاور مدیران عامل مطرح و برتر شرکت ها و سازمان های ملی و بین المللی .......

علی خویه
09122991608
khooyeh@gmail.com

آدرس آکادمی مذاکره ایران:
تهران- خیابان نیاوران-بعد از پمپ بنزین- ک رفیعی- پ 5
اینستاگرام اکادمی مذاکره ایران دوره های تخصصی آموزش مذاکره آکادمی مذاکره ایران . Negotiation Academy
آکادمی اصول و فنون مذاکره .
این آکادمی توسط اساتید برتر کشور و دست اندرکاران حرفه ای مذاکره تجاری در ایران با هدف رشد و توسعه ی این دانش به شکل کاربردی در ایران افتتاح شد
هدف از این آکادمی این است که دانشجویان، علاقه مندان، مدیران، فروشندگان و ... با ارسال جلسات مذاکره خود به این آکادمی نقاط ضعف خود را برطرف کرده و در صدد رفع ایراد ها و مشکلات جلسات مذاکره خود باشند و درضمن با تشکیل کلاس ها و کارگاه های حرفه ای در این زمینه به توسعه و بهبود مهارت های مذاکره کمک کنند
این آکادمی به دنبال تربیت مذاکره کنندگان حرفه ای و راهنمایی آنها به شرکت های مختلفی می باشد
در این آکادمی با تشکیل کلاس ها و کارگاه های مرتبط با متدها آموزشی روز دنیا با الگو برداری از کلاس های اصول و فنون مذاکره دانشگاه ها و مدرسه های کسب و کار معتبر دنیا مانند هاروارد، توکیو، سوئد و ... در صدد هستیم تا به شکل کاربردی و مهارتی این دانش را به علاقمندان انتقال دهیم
. در این کلاس ها و کارگاه های آموزشی با بررسی مورد های مطالعاتی جلسات مذاکره حرفه ای در دنیا و ارایه آموزش ها به شکل کاربردی و مهارتی سعی در بهبود مهارت های مذاکره کنندگان هستیم
. برای ارتباط با این آکادمی در تماس باشید
. khooyeh@gmail.com
09122991608
معرفی مدیر عامل آکادمی اصول و فنون مذاکره - کلینیک اصول و فنون مذاکره- دپارتمان اصول و فنون مذاکره

علی خویه مدرس دانشگاه، مشاور و مجری سیستم های مهندسی فروش و بازاریابی
ریاست انجمن مهندسی فروش ایران
مولف و مترجم 11 عنوان کتاب تخصصی، بیش از 16 سال تجربه اجرایی
اولین مترجم و مولف کتاب مهندسی فروش
مولف پرفروش ترین کتاب حوزه تبلیغات و بازاریابی
مولف چندین کتاب منبع و مرجع قابل تدریس در دانشگاه های سراسر کشور
مجری بیش از 200 پروژه مهندسی فروش بازاریابی تبلیغات وبرند در سطح کشور
مشاور، مدرس و مجری پروژه های مختلف مدیریتی، بازاریابی، فروش و برند بیش از 100 کارخانه بزرگ و کوچک در سطح کشور
عضو انجمن های ملی و بین المللی معتبر جهان در حوزه بازاریابی، برند تبلیغات و فروش
مشاور و مجری افزایش فروش بیش از صدها کارخانه و شرکت در ایران
راه اندازی و استقرار مهندسی فروش و دپارتمان بازاریابی و فروش در بیش از صدها شرکت در سراسر خاورمیانه
مشاور ارشد مدیران عامل مطرح کشور
مهمان و کارشناس برنامه های صداو سیما
دریافت جایزه ویژه از انجمن فروشندگان حرفه ای انگلستان
بنیانگذار آکادمی اصول و فنون مذاکره در ایران برای اولین بار
آموزش مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکرات اثربخش تکنیک های مذاکره کارگاه و کلاس اصول موفقیت در مذاکره سمینارها و کارگاه ها ارتباط با مشتریان دوره های آموزشی اصول و فنون مذاکره در سخنرانی اصول و فنون مذاکره بازرگانی مذاکره کلاس مذاکره اصول وفنون مذاکره در فروش بازاریابی و مشتری مداری اصول مذاکره حرفه ای زبان بدن در مذاکرات همایش ها مذاکرات اثربخش آموزش فروش آموزش بازاریابی مذاکره موفق زبان بدن(Body Language) آموزش زبان بدن کارگاه آموزشی فنون مذاکره موفقیت در مذاکرات شیوه ی برخورد با مشتریان ارتباطات اثربخش ارتباطات در مذاکره

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش
اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره اصول و فنون مذاکره
دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش مذاکره تلفنی، فنون و تکنیک های مذاکره تلفنی
فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و تکنیک های فروش دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای
دوره آموزش جامع کاربردی مدیریت فروش و فروش حرفه ای

دروه ی جامع آموزش فروش و بازاریابی دوره های آزاد و MBA (مرکز آموزش­های کاربردی)
دوره آموزش فروش و بازاریابی

پیوندها
طبقه بندی موضوعی
پربیننده ترین مطالب
آخرین نظرات
پیوندهای روزانه
تبلیغات شما

Business & management marketing  (8)

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

ارسال توسط : علی خویهدر بازاریابیبازاریابی بیمهبازاریابی خدماتبازاریابی کالابازاریابی و فروش املاک و مستغلاتپارچه و پردهپلاستیک و صنایع وابستهپوشاک، کت و شلوار، مانتو و دستکشتاسیسات ساختمانیتایر و لاستیک خودروچوب، مبلمان، دکوراسیون، میز و صندلیخودرو های تولیدی و وارداتی,فرش دستباف و فرش ماشینیفروش و بازاریابیلوازم اداریلوازم پزشکی و بهداشتیلوازم خانگی و آشپزخانهلوازم یدکی و قطعات خودرولوزم الکترونیکی و برقیمحصولات صنعتیمدیریت فروشمذاکرهمقالات آموزشی مذاکرهمقالات بازاریابیمقالات فروشمواد شوینده و بهداشتی13 دقیقه قبل ۰ 4 بازدید

چرا معامله فروش شما به سرانجام نمی‌رسد؟

۱٫ شما خریداران را توجیه نمی‌کنید.
این کافی نیست که فقط به آن‌ها بگویید که شما چه می‌خواهید. شما باید به آن‌ها توضیح دهید که چرا این پیشنهاد قانونی و منطقی است. مهم نیست که چقدر پیشنهاد شما از نظر خودتان منطقی به نظر می‌رسد، اگر قادر به توجیه آن نباشید دلیل خوبی برای رد یا نادیده‌گرفتن آن ایجاد می‌کنید. پیشنهادات خودشان صحبت نمی‌کنند، باید آن‌ها را توضیح دهید. چرا پیشنهاد شما برای یک دوره مذاکره انحصاری با مشتریان مناسب است؟ اگر به زمان بیشتری برای فکرکردن در مورد پیشنهاد احتیاج دارید، چرا آن‌ها باید زمان ضرب‍ب العجل خود را به خاطر شما تغییردهند؟
برای متقاعد کردن افراد “چگونه در ۳۰ ثانیه دیگران را تحت تاثیر قرار دهیم” را توصیه می کنیم.

۲٫ پیشنهاد شما در سازمان موردنظر به فروش نمی رود.
طرف مقابل مذاکره ممکن است موافق این موضوع باشد که پیشنهاد شما منطقی است. اما اگر آن‌ها نتوانند آن را به افراد دیگر در سازمان خود بفروشند، پیشنهاد شما را رد می‌کنند. اما آنها چگونه این استثنائات را برای کسانی توضیح دهند که آن‌ را نمی‌خواهند. این جز وظایف شما نیست تا افرادی را که با آن‌ها مذاکره می‌کنید، متقاعد کنید. اما کمک به آن‌ها موجب می‌شود تا نمایندگان موثری برای شما باشند زمانی‌که با رئیس، هیئت مدیره یا شرکای خود یا دیگر افراد صحبت می‌کنند. از سوی دیگر شما باید همه افرادی را که می‌توانند در نتیجه مذاکره تأثیر داشته باشند در نظر بگیرید، یک توضیح ساده می‌تواند در آن‌ها احساس نیاز به خرید ایجاد کند.
۳٫ شما به محدودیت‌های آن‌ها توجه نمی‌کنید.
آن‌ها قبول دارند که تقاضای شما معقولانه است و می‌توانند همه‌ی افراد سازمان خود را قانع کنند، اما باز جواب آن‌ها منفی است. گاهی اوقات مشکل این است که دست‌ آن‌ها در رابطه با این موضوع بسته است. ممکن است به زمان بیشتری برای تصمیم‌گیری احتیاج داشته باشند اما با کمبود زمان مواجه هستند. آن‌ها مایلند تا پول بیشتری برای انجام شدن معامله پرداخت کنند اما با محدودیت‌های بودجه‌ای مواجه هستند. راه‌حل این موضوع انعطاف‌پذیری است، اگر شما به طرف مقابل بیش از یک پیشنهاد ارائه دهید، ممکن است بتوانند از بین آن موارد یکی را انتخاب کنند. هرگاه ارزش بیشتری برای افراد قائل شوید، آن‌ها نیز توجه بیشتری به شما خواهند کرد.

۴٫ شما به قول هایتان عمل نمی کنید.
مردم در بیشتر مواقع اگر تصور کنند به آن‌ها متعهد نیستید، پیشنهادهای منصفانه و سخاوتمندانه را رد می‌کنند. اگر فروشنده وعده می‌دهند که مخاطبان آن‌ها (رئیس, مشتریان و…..) قادر به کسب درآمد بالا خواهند بودند ولی در حال حاضر بهترین پیشنهادی که ارائه می دهند بطور قابل توجهی کمتر از وعده اولیه است، ممکن است معامله را نادیده بگیرند حتی اگر این کار پرهزینه باشد. راه حل این است که به قول خود عمل کنید. به عنوان مثال، حتی یک امتیاز نمادین از طرف شما می‌تواند به آن‌ها کمک کند تا احساس پیروزی غیر قابل پیش بینی در مذاکره کسب کنند.
راز موفقیت در کسب‌و‌کار را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: « مشتریان خود را خشنود کنید ». مقاله “برای مشتریانتجربه های بی نظیر ایجاد کنید” را نیز مطالعه نمایید.

۵٫ شما تصمیمات صحیحی در مورد اتمام معامله اتخاذ نمی کنید.
چرا آن‌ها باید با درخواست‌های شما موافقت کنند اگر فقط به نفع شما تمام می شود؟ چرا آن‌ها باید پیشنهادات شما را قبول کنند در صورتی که رقبا پیشنهادات بهتری به آنها ارائه می دهند؟ یکی از نگرانی‌های مردم این است که حتی موافقت با خواسته‌های شما به معنای انجام معامله نیست و این دلیلی است برای آنکه چرا آن‌ها تمایلی به صرف زمان و سرمایه برای ایجاد تغییرات یا بهبود پیشنهادات شما ندارند. اگر پیشنهاد شما واقعی است می‌توانید به آن‌ها اطلاع دهید که “معامله واقعاً انجام خواهد شد” یا بگویید اگر شما هنوز به زمان احتیاج دارید، می‌توانید برخی از نگرانی‌های خود را با آن‌ها در میان بگذارید و ما پیشنهاد نهایی شما را قبول خواهیم کرد. موردی که باید به یاد داشته باشید این است که همیشه لازم نیست برای بدست آوردن امتیازی آن را با یک امتیاز دیگر مبادله کنید. اگر آن‌ها هنوز نگران این مورد هستند که شما فقط نظراتشان را بررسی می‌کنید یا تلاشی برای انجام شدن معامله انجام نمی‌دهید، دادن این اطمینان که معامله انجام خواهد پذیرفت می‌تواند یکی از امتیازات مهم باشد.

  علی خویه 
استاد دانشگاه، مشاور، محقق و مدرس در زمینه های مدیریت،بازاریابی، فروش، برندسازی، تبلیغات، اصول و فنون مذاکره
با ۱۸ سال تجربه ی احرایی موفق
تالیف و ترجمه ۱۲ عنوان کتاب تخصصی و مرجع

اجرای پروژه های QS ، بازاریابی، مدیریت و مهندسی فروش، برندینگ و تبلیغات، باشگاه مشتریان و CRM، دپارتمان بازاریابی، توزیع و پخش و فروش مویرگی، اجرای جشنواره های فروش، پیاده سازی سیستم های جامع مدیریت فروش و بازاریابی، استقرار فرآیند های فروش، تدوین سیاست ها و استراتژی های فروش، اجرای ساده ترین و مناسب ترین روش های فروش و بازاریابی در جهت ارتقا فروش و رضایت مشتری، بهبود عملکرد تیم فروش و بازاریابی، ایجاد واحد CRM، استخدام و بکارگیری منابع انسانی مناسب و اثر بخش با متدهای روز دنیا و آموزش و استقرار آنها در سازمان،تحقیقات بازار و بازاریابی، بازارشناسی و بازارسنجی، منابع انسانی، رفتار مصرف کننده، بررسی و آنالیز روانشناسی خرید و روانشناسی فروش،مشاوره در حوزه های مدیریت، QS، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات، راهکارهای افزایش فروش

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی